Subject Areas :
علی قاسمی
1
(دانشجوی کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامیواحد الکترونیک، تهران، ایران)
لیلا نیرومند
2
(استادیار گروه ارتباطات اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامیواحد تهران شرق، تهران، ایران (نویسنده مسئول)،)
بی بی سادات میر اسماعیلی
3
(استادیار گروه ارتباطات اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامیواحد دماوند، تهران، ایران.)
Keywords: اثر بخشی, روابط عمومی, واژگان کلیدی: فناوریهای نوین ارتباطی, ارزیابی مشتریان, موسسه مالی اعتباری کوثر,
Abstract :