Subject Areas :
علی قاسمی 1 , لیلا نیرومند 2 , بی بی سادات میر اسماعیلی 3
1 - دانشجوی کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامیواحد الکترونیک، تهران، ایران
2 - استادیار گروه ارتباطات اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامیواحد تهران شرق، تهران، ایران (نویسنده مسئول)،
3 - استادیار گروه ارتباطات اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامیواحد دماوند، تهران، ایران.
Keywords: اثر بخشی, روابط عمومی, واژگان کلیدی: فناوریهای نوین ارتباطی, ارزیابی مشتریان, موسسه مالی اعتباری کوثر,
Abstract :