Subject Areas :
1 - دانشیار گروه مدیریت آموزشی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، واحد کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمانشاه، ایران
2 - علوم تربیتی ،ادبیات علوم انسانی ،دانشگاه آزاد اسلامی،کرمانشاه
Keywords:
Abstract :
- ابوالمعالی الحسینی، خدیجه (1399). پیامدهای روانشناختی و آموزشی بیماری کرونا در دانشآموزان و راهکارهای مقابله با آنها. فصلنامه روان شناسی تربیتی, 16(55), 157-193.
- - تقی پور، کیومرث؛ دهقان زاده، حسین؛ نوروزی، داریوش(1396) تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقع گرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل، نشریه فناوری آموزش و یادگیری.3 (12).47-17.
- حسنی، محمد؛ احمدی، غلامعلی(1386)زمینه یابی اجرای ارزشیابی کیفی – توصیفی در مدارس ابتدایی شهر تهران، نشریه فصلنامۀ نوآوریهای آموزشی، شمارۀ 23 ،سال ششم، زمستان 13. 122-86..
- حمزه لو، زهره؛ رحیمی، سعدا(1399). بررسی کیفیت آموزش و یادگیری در فضای مجازی شاد از نظر دانش آموزان دوره ابتدایی در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398مجله پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش. 3 (29)،آبان 1399 .14-1.
- رضایی، علی محمد (1399). ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها. فصلنامه روان شناسی تربیتی, 16(55)، 179-214.
- عباس کسانی، حامد؛ شمس مورگانی، غلامرضا؛ سراجی، فرهاد؛ رضایی زاده، مرتضی(1398)، ارزشیابی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی، رشد فناوری.16(61)،33-23.
- فضل علی زاده، شهرام؛ محمدپور، آرزو (1396) بررسی طرح ارزشیابی توصیفی در اجرا از نظر معلمان، والدین و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان کبودرآهنگ، مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی. 18، 238-227.
- مصیبی اردکانی، ملیحه؛ رضاپور، میرصالح یاسر؛ بهجتی اردکانی، فاطمه(1400) مشکلات و چالش های آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی، نشریه آموزشی پژوهی دانشگاه فرهنگیان. 7(27)،80-64
- مولائی قولنجی، یعقوب(1399)بررسی چالش ها و مشکلات تدریس فضای مجازی در ایام شیوع ویروس کرونا از دیدگاه معلمان،اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت،میناب https://civilica.com/doc/1116579
- Dawson , , DeFranco , A., Jason,D (2020), Are all student evaluation scores created equally? Identifying factors that hospitality administrators should consider when assessing student feedback, Journal of Hospitality, Leisure, Sport & Tourism Education, 26, 1-8.
- Garfin, D. R., Silver, R. C., & Holman, E. A. (2020). The novel coronavirus (COVID-2019) outbreak: Amplification of public health consequences by media exposure. Health Psychology: Official Journal of the Division of Health Psychology, 39(5) , 355–357.
- Means, B., Toyama, Y., Murphy, R., Bakia, M., &Jones, K. (2010). Evaluation of-EvidenceBased Practices in Online Learning: A Meta-Analysis and Reviewof Online LearningStudies. Monograph. Retrieved February 1, 2014, from http://www.ed.gov/about/offices/-list/opepd/ppss/reports.html-
- Owston, R., York, D., & Murtha, S. (2013). Student perceptions and-achievementin a university blended learning strategic initiative. TheInternet and Higher Education, 18, 38-46.
- Mishra, Lokanath; Gupta, Tushar; Shree, Abha (2020), Online Teaching-Learning in Higher Education during Lockdown Period of COVID-19 Pandemic. International Journal of Educational Research Open.1. 1-8.
- Rubin, G. J., & Wessely, S. (2020). The psychological effects of quarantining a city. BMJ (Clinical Research Ed.), 308, 313.