Subject Areas :
راضیه میرزایی 1 , مهدی مرادزاده فرد 2 , بهمن بنی مهد 3
1 - کارشناس ارشد گروه حسابداری، واحد علوم تحقیقات البرز، دانشگاه آزاد اسلامی، البرز، ایران
2 - دانشیار گروه حسابداری، واحد کرج، دانشگاه آزاد اسلامی، کرج، ایران، (نویسنده اصلی) moradzadefard@gmail.com
3 - دانشیار گروه حسابداری، واحد کرج، دانشگاه آزاد اسلامی، کرج، ایران.
Keywords:
Abstract :
فهرست منابع
1) صفرزاده، حسین و افسانه رفیعی، (1393)، "تبیین ارتباط بین رقابت در بازار محصول و راهبری شرکتی"، مجله دانش حسابداری، شماره 18، پاییز، صص 48-25.
2) رضایی، فرزین و محبوبه مهدوی، (1391)، "تأثیر شاخصههای راهبری شرکتی و ساختار مالکیت بر هزینههای نمایندگی"، نشریه تحقیقات حسابداری و حسابرسی، تابستان، نشریه 14، صص 41-27.
3) فارسیجانی، حسن، کامران فیضی و محسن شفیعی، (1390)، "تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو"، مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره 6، صص 92-71.
4) Ang, J.; Cole, R. & Lin, J, (2000), “Agency Costs and Ownership Structure”, The Journal of Finance, Vol. 55, No. 1, PP. 81-106.
5) Choua, J, Ng, L, Sibilkov, V, Qinghai Wang, (2011), “Product Market Competition and Corporate Governance”, Review of Development Finance 1. PP. 114–130.
6) Gaspar, J, Massa, M, (2006), “Idiosyncratic Volatility and Product Market Competition Journal of Business”, Vol. 79, PP. 3125–3152.
7) HaoMa, (1999), “Creation and Preemption for Competitive Advantage”, Management Decision, Vol. 37, No. 3, PP. 259-266
8) Jelinek, K. and Stuerke, P. S, (2009), “The Nonlinear Relation between Agency Costs and Managerial Equity Ownership”, Evidence of Decreasing Benefits of Increasing Ownership,International Journal of Managerial Finance, Vol. 5, No. 2, PP. 156-178.
9) Leventis, S, Weetman, P, (2011), “Agency Costs and Product Market Competition: The Case of Audit Pricing in Greece”, The British Accounting Revie, Vol. 43, PP. 112–119.
10)Marco, D& Art, E, (2009), “Knowledge Management for Higher Education”, University of Verginiya Press.
11)Nayereh Nayeri and Mahdi Salehi, (2013), “Agency Costs in Islamic Countries: Evidence from Iran”, IUP. All Rights ReserveTdh, Vol. 12, No. 2, PP. 68-76.
12)Pepall, L., Richards, D., & Norman, G, (2008), “Industrial Organisation: Contemporary Theory and Empirical Applications”, Blackwell Publishing.
13)Sajid Gul, Muhammad Sajid, (2012), “Agency Cost, Corporate Governance and Ownership Structure”, International Journal of Business and Social Science, Vol. 3, No. 9, PP. 268-277
14)Singh, M. and Davidson, W.A, (2003), “Agency Costs, Ownership Structures and Corporate Governance Mechanisms”, Journal of Banking and Finance, Vol. 27, PP. 793-816
یادداشتها