Subject Areas : Financial Economics
حامد عباسی آقا ملکی 1 , قهرمان عبدلی 2 , علی سوری 3 , محسن ابراهیمی 4
1 - دانشجوی دکتری پردیس کیش دانشگاه تهرا ن،تهران،ایران
2 - استاد اقتصاد دانشکده اقتصاد دانشگاه تهرا ن،تهران،ایران.
3 - دانشیار اقتصاد دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، تهران، ایران
4 - دانشیار اقتصاد دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی،تهران،ایران
Keywords:
Abstract :
1) اصغرپور، حسین. فلاحی، فیروز. خدادکاشی، فرهاد. پور عبادالهان کویچ، محسن. دهقانی، علی. (1391). رابطه تاثیر نوآوری بر سهم بازار در صنایع نساجی، چرم و پوشاک ایران (رویکرد غیرخطی)، مطالعات اقتصادی کاربردی در ایران، 97-63: (1)1
2) خانی، عبداله. صادقی، محسن. محمدی هوله سو، مهراج. (1393). تاثیر هزینه های تحقیق و توسعه بر بازده سهام شرکت های داروسازی فعال در بورس اوراق بهادار تهران. حسابداری مالی، 174-153 : (21)6
3) دهقانی، علی. خردمند، کامران. عبدی، محمد (1386). اثر بخشی هزینه های تحقیق و توسعه بررسی موردی تعاونی های تولیدی استان خراسان رضوی صنایع ایران، اقتصاد مقداری ( بررسی های اقتصادی)114-99: (2)4
4) شاکری، عباس. مومنی، فرشاد. محمدی، تیمور. بهمن پور، محمد. علیزاده، سعیده (1393). بررسی اثر اعتماد بر نوآوری در کشورهای با درآمد متوسط (با تاکید بر شعاع بی اعتمادی فوکویاما). علوم اقتصادی دانشگاه آزاد تهران مرکز 19 – 48 : (29)8
5) طیبی، سیدکمیل. زمانی، زهرا. نوروزی، محسن. شکری، محمود (1393). اثر نواوری بر توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی کشورهای منتخب نو ظهور: درسی برای اقتصاد ایران. علوم اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز 11- 27 : (27)8
6) Adjei, F &Adjei, M (2016). market share, firm innovation and idiosyncratic volatility J Econ Finance 41(3): 569–580.
7) Contner, U. (2007). Firm’s Differential Innovation Success and Market Dynamic. JENA Economics Research Papers: 078.
8) Graevenitz, G.V., Sandner, P. (2009), ‘Are Advertising and R&DComplements”, Working Paper, pp.1-34.
9) Hall, B.H. and Vopel, K. (1997), “Innovation, Market Share, and Market Value”, Working Paper, Ceris-CNR, pp.1-21.
10) Kim, J and Yang Lee, C. (2008), “The Relationship between R&D and Market Share: The Schumpeterian Hypothesis Revisited and Implications”, Graduate School of Management KAIST, pp.1-21.
11) Mazzucato, M (2002). The PC Industry: New Economy or Early Life Cycle, Review of Economic Dynamics 5:318-345.
12) Mazzucato, M. (2001), “Innovation and Market Share Instability: The Role of Negative Feedback and Idiosyncratic Events”, MERIT working
13) paper, 1070.
14) Needham, D. (1975). Market Structure and Firm’s R&D Behavior. The Journal of Industrial Economics; 23: pp241-55.
15) Ruble, R., Versaevel (2009), “Market Share, R&D and EU Competition Policy”, EMLYON Business School Working Paper, pp.1-27.
16) Sanin, M.E. and Zanaj, S.(2007), “Environmental Innovation undercount Competition”, CORE Discussion Paper, 50.
یادداشتها