Subject Areas :
کبری کریمی 1 , ناهید اتقیا 2 , ابوالفضل فراهانی 3
1 - دانشجوی دانشگاه پیام نور
2 - استادیار دانشگاه الزهرا
3 - دانشیار دانشگاه پیام نور
Keywords:
Abstract :
اسماعیلی، محمدرضا. 1378. بررسی ویژگیهای تدریس مدرسان رشتۀ تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد از دیدگاه دانشجویان(پایاننامۀ کارشناسی ارشد)، دانشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشکدۀ تربیت مدرس.
امامقلی خوشهچین، ترانه و همکاران. 1387. «تعیین وضعیت امکانات آموزشی بیمارستانها از نظر دانشجویان مامایی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان»، مجلۀ توسعۀ آموزش در علوم پزشکی زنجان، دورۀ ۱، شمارۀ ۱، پاییز و زمستان۸۷، ص60-53.
برهانمجابی، کتایون. 1381. «بررسی وضعیت آموزش بالینی رشتۀ دندانپزشکی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین»، مجلۀ علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین، ش 22.
بهروزی، محمد. 1384. «ارزیابی دورۀ ضمنخدمت خانواده»، فصلنامۀ کتابداری و اطلاعرسانی، شمارۀ سوم، مجلد 14.
پاکاریان، سعید. 1369. بررسی عوامل افزایش کیفیت آموزشی در دانشگاه اصفهان و پیشنهاداتی برای بهبود آن(پایاننامۀ کارشناسی ارشد علوم تربیتی)، دانشکدۀ علوم تربیتی دانشگاه اصفهان.
ترکیانتبار، منصور. 1389. «بررسی وضعیت رشتۀ کتابداری و اطلاعرسانی در نظام آموزش عالی کشور از دیدگاه اعضای هیئت علمی»، فصلنامۀ کتابداری و اطلاعرسانی، شمارۀ چهارم، مجلد 13.
جعفر غفار، جواد. 1387. بررسی نگرش دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه قم نسبت به رشتۀ مدیریت و برنامهریزی آموزشی و تأثیر امور دانشگاه بر آن(پایاننامۀ کارشناسی ارشد مدیریت و برنامهریزی آموزشی)، انجمن علمی علوم تربیتی.
دلآرام، معصومه. 1384. «وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد»، مجلۀ ایرانی آموزش در علوم پزشکی، پاییز و زمستان1385، 6(2).
خرسندی یامچی، اکبر. 1388. « ارزیابی درونی گروه آموزشی الکترونیک دانشکده برق دانشگاه شهید بهشتی»، (پایاننامۀ کارشناسی ارشد علوم تربیتی)، دانشکدۀ علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی.
خواجه آزاد، مجتبی. 1388. « ارزیابی کیفیت آموزش پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) براساس استانداردهای ملی و جهانی از دیدگاه اساتید و دانشجویان پزشکی عمومی »، (پایاننامۀ کارشناسی ارشد علوم تربیتی)، دانشکدۀ علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی.
زوارقی، رسول. 1386. «بررسی نگرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز نسبت به مفهوم دسترسی آزاد دانشجویان به متون علمی»، فصلنامۀ کتابداری و اطلاعرسانی، شمارۀ سوم، مجلد 12.
صابونچی، رضا. 1379. «بررسی کمی و کیفی وضعیت آموزشی و پژوهشی دورۀ کارشناسی ارشد تربیت بدنی از دیدگاه دانشجویان این مقطع بهمنظور رشد و توسعۀ منابع انسانی»، مجموعهمقالات اولین کنگرۀ علمی بینالمللی تربیت بدنی و ورزش دانشآموزان دختر.
عزیزی ، نعمتالله. 1385. «وضعیت آموزش و پژوهش در دانشگاهها؛ تأملی بر نظر دانشجویان دربارۀ چالشها و نارساییهای علوم انسانی و راهبردهای توسعۀ کیفی آن»، مقالۀ پژوهشی، دفتر مطالعات و برنامهریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
عزیزی، محمد. 1388. وضعیت آموزش کارآفرینی در دانشگاههای دولتی
شهر تهران و ارائۀ الگوی آموزش کارآفرینی(رسالۀ دکتری مدیریت آموزش عالی)، دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی تهران.
قریشی، صغریسادات. 1387. بررسی نگرش دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارشناسان آموزش نسبت به ملاکهای ارزیابی عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س)(پایاننامۀ کارشناسی ارشد مدیریت و برنامهریزی آموزشی)، دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی تهران.
کبریایی، علی و رودباری، مسعود. 1383. «شکاف کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: دیدگاه دانشجویان از وضعیت موجود و مطلوب»، مجلۀ ایرانی آموزش در علوم پزشکی 5(1)، 61-53.
کوزهچیان، هاشم. 1379. «وضعیت آموزشی دانشجویان دانشکدههای تربیت بدنی کشور»، نشریۀ حرکت (4)، 53 -34.
محمدی، محمدعلی و همکاران. 1389. «بررسی وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران»، مقالۀ پژوهشی اولین همایش سراسری آموزش بالینی در پرستاری و مامایی،
دانشکدۀ علوم پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل.
مشرفجوادی، بتول. 1377. «برنامههای آموزشی رشتۀ تربیت بدنی چند دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی منتخب جهان و ایران در مقاطع مختلف دانشگاهی»، نشریۀ حرکت، ش 4.
نجفآقایی، حمید. 1376. وضعیت آموزشی رشتۀ تربیت بدنی مقطع کارشناسی دانشگاههای کشور(پایاننامۀ کارشناسی ارشد)، دانشگاه تربیت مدرس.
هاشمی گلپایگانی، محمد. 1387. «بحرانها و چالشها در نظام آموزش عالی جهان»، فصلنامۀ پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی 1(3)، 8-5.
یزدانی، حمیده. 1388. ارزیابی کیفیت درونی و بیرونی برنامۀ درسی رشتۀ برنامهریزی درسی دورۀ کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی(پایاننامۀ کارشناسی ارشد برنامهریزی درسی)، دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی تهران.
Chou, S. 2010. “Evaluating the Service Quality of Undergraduate Nursing Education in Taiwan-Using Quality Function Deployment”, Nurse Education Today 24, 310-318.
Sahney, S; Karunes, S. 2008. “An Integerated Framework of Indices for Quality Management in Education, A Faculty Perspective”, The TQM Journal 20(5), 502- 519.