.
Subject Areas : Social Science Quarterly
1 - کارشناس ارشد روان شناسی، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان
Keywords:
Abstract :
.
1ـ احمدیمنش، حسین.(1391). بررسی نسبت سبک زندگی و مصرف. علوم اجتماعی، 60، 24-19.
2ـ استوری، جان. (1386). مطالعات فرهنگی درباره فرهنگ عامه. ترجمه حسین پاینده. تهران: آگه.
3ـ انصاری، ابراهیم. طیبی، ناهید. (1391). نقش اجتماعی مادران در اصلاح الگوی مصرف (مطالعه موردی شهر کرج). فصلنامه تخصصی علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر، 16، 166-130.
4ـ باکاک، رابرت.(1381). مصرف. ترجمه خسرو صبوری. تهران: شیرازه.
5ـ چابکی، امالبنین.(1391). رابطه تماشای تلویزیون با الگوی مصرف دختران دانشجو. فصلنامه فرهنگی- تربیتی زنان و خانواده، 21، 75-51.
6ـ ذکایی، محمدسعید. (1391). بررسی نقش رسانه در الگوی مصرفی دختران جوان در گفت وگو با دکتر محمد سعید ذکایی. فصلنامه جوان و رسانه، 7.
7ـ ربانی، رسول. رستگار، یاسر.(1387). جوان، سبک زندگی و فرهنگ مصرفی. ماهنامه مهندسی فرهنگی، 23 و 24، 53- 44.
8ـ شریفی، احمدحسین. (1391). سبک زندگی به عنوان شاخصی برای ارزیابی سطح ایمان. معرفت فرهنگی اجتماعی، 3، 62- 49.
9ـ شفیعآبادی،عبدالله.ناصری،غلامرضا. (1371). نظریههایمشاورهوروان درمانی.تهران:مرکز نشردانشگاهی.
10ـ شیلینگ، ل. (1382). نظریه های مشاوره ( دیدگاه های مشاوره). خدیجه آرین. تهران: انتشارات اطلاعات.
11ـ عبداللهی، محمد. مرادی، سجاد. (1389). تحلیل جامعه شناختی الگوهای مصرف در بین ساکنان شهر تهران. فصلنامه برنامهریزی رفاه و توسعه اجتماعی، 6، 33-1.
12ـ فاضلی، محمد.( 1382). مصرف و سبک زندگی. قم: انتشارات صبح صادق و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات.
13ـ فاضلی، محمد.(1386). تصویری از سبک زندگی فرهنگی جامعه دانشجویی. فصلنامه تحقیقات فرهنگی، 1.
14ـ کاظمی، عباس. رضایی، محمد. (1386). دیالکتیک تمایز و تمایز زدایی؛ پرسهزنی و زندگی گروه های فرودست شهری در مراکز خرید تهران. فصلنامه تحقیقات فرهنگی، 1.
15ـ کاویانی،محمد. (1391).سبک زندگی اسلامی و ابزار سنجش آن. قم: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
16ـ کرمیقهی، محمدتقی. زادسر، زینب.(1392). سنجش بررسی رابطه دینداری و سبک زندگی )مطالعه موردی زنان 20 ساله و بیشتر ساکن شهر تهران(. زن و فرهنگ و هنر، 1، 101-85.
17ـ گیدنز، آنتونی.(1383). تجدد و تشخص جامعه و هویت شخصی در عصر جدید. ترجمه ناصر موفقیان. تهران: نشر نی.
18ـ لعلی، محسن. عابدی، احمد. کجباف، محمدباقر.(1391). ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سبک زندگی(LSQ). پژوهش های روان شناختی، 15، 80- 64.
19ـ مبینیمقدس، مجید. عبدسرمدی، نرگس.( 1389). سبک مصرف رسانهای و اثربخش بر سبک زندگی. فصلنامه مطالعات جوان و رسانه، 9، 62-38.
20ـ موسویگیلانی، سیدرضی.(1392). چیستی و چرایی سبک زندگی و نسیت آن با دین و مهدویت. فصلنامه علمی-پژوهشی مشرق موعود، 25، 138-124.
21ـ مهدوی کنی،محمدسعید.(1387).دین و سبک زندگی. تهران: دانشگاه امام صادق.
22ـ وبر، ماکس. (1374). اقتصاد و جامعه. ترجمه عباس منوچهری، مهرداد ترابینژاد، مصطفی عمادزاده. تهران: مولی.
23ـ وبلن، تورستین.( 1383). نظریه طبقه مرفه. ترجمه فرهنگ ارشاد. تهران: نشر نی.
24-Bourdieu, Pierre. (1984). Distinction: A Social Critique of the Judgement of Taste, Translated by Richard Nice, London: Routledge.
25-Cockerham, W. C. (2005). Health lifestyle theory and the convergence of agency and structure. Journal of Health and Social Behavior , 46, 51- 67.
26-Fuchino, Y. Mizoue, T. Tokui, N. Ide, R. Fujino, Y. Yoshimura, T.(2003).Health-related lifestyleand mental health among inhabitants ofa city in Japan.Nippon-Koshu-Eisei-Zasshi, 50, 303-13.
27-Kerr, J.( 2000). Community health promotion, challenge for practice. London: BailliereTindhall; 1th ed, 9-11.
28-Miller, D.(1995).Acknowledging Consumption, London: Rouledge.
29-Monahan, FD. Sands, JK.Neighbors, M. Marek, JF. Green, CJ.( 2007). Phipps' Text book Medical – Surgical Nursing. 8th ed. Philadelphia: Mosby Co.
30-Plasker, E. (2007). The 100-Year lifestyle. Adams Media, an F+W publications company. U.S.A.
31-Wilska, Terhi-anna.( 2002). Me a Consumer? Consumption, Identities and Lifestyles in Today, finland, ActaSociologica, Vol 45, pp: 195-210.
32-World Health Organization (1998).Health promotion glossary. Geneva, Switzerland: author.
_||_