.
Subject Areas : Urban Sociological StudiesMorteza Anoosheh 1 , Ali Aghmohseni Fashami 2 , سید مجتبی موسوی نقابی 3
1 - استادیار مدیریت دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین
2 - دکتری مدیریت خط مشی گذاری دانشگاه تهران
3 - استادیار مدیریت مجتمع آموزش عالی گناباد
Keywords:
Abstract :
.
- استراس، انسلم، کوربین، جولیت. (1391). مبانی پژوهش کیفی، فنون و مراحل تولید نظریهی زمینهای، ترجمهی ابراهیم افشار، تهران: نشر نی، چاپ دوم.
- اعتصامی رنانی، سیدجعفر. (1390).تحلیل میزان تأثیرگذاری بازاریابی اجتماعی در حفظ و نگهداری فضای سبز شهری مورد مطالعه: شهراصفهان، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان – دانشکدهی علوم اداری و اقتصاد.
- حاتمینژاد، حسین؛ هادی سلیمانی، رامین؛ چراغی، واحد احمدتوزه. (1394). تحلیل و ارزیابی علل وندالیسم در فضاهای عمومی شهری (نمونه موردی شهر رباط کریم)، فصلنامهی نگرشهای نو در جغرافیای انسانی ، سال پنجم، شمارهی 4، صص 1 -14.
- حسنقلیپور، طهمورث، مرتضی انوشه، سیدمجتبی؛ موسوی نقابی، سیدعلی حسینی. (1393). بازاریابی اجتماعی، رهیافتی جهت تغییر نگرشها نسبت به دورهی نظام وظیفهی عمومی، فصلنامهی راهبرد اجتماعی فرهنگی، شمارهی 12، ص 69- 97.
- شمس، محسن؛ شمسی محمود . (1392). افزایش استفاده از وسایل ایمنی و حفاظت فردی در ایستگاههای در حال ساخت مترو: کاربردی از الگوی بازاریابی اجتماعی در حوزهی سلامت، ماهنامهی ارمغان دانش، شمارهی 78، ص 495-508.
- عزیزآبادی فراهانی؛ فاطمه، ابتهاج سامه. (1391). نقش مدیریت فرهنگی در مواجهه با پدیدهی وندالیسم (مطالعهی موردی منطقهی شش شهرداری تهران)، مدیریت فرهنگی، دورهی 6، شمارهی 18: 61-80 .
- غریبی، الهام. (1385). نگاهی به پدیدهی وندالیسم و رفتارهای وندالها: راههای کنترل و هدایت خرابکارها. مجلهی رشد مشاور مدرسه، شمارهی 6، صص 19-17.
- مطلق، معصومه؛ ندری، ساجده. (1392). بررسی جامعهشناختی عوامل مؤثر بر گرایش دانشآموزان پسر به وندالیسم در محیط مدارس. فصلنامه مطالعات جامعهشناختی جوانان، سال چهارم، ش 10، صص 136-117.
- نادری، آرزو. (1389).مطالعهی علل رفتارهای وندالیستی در شهر همدان، پایاننامهی کارشناسی ارشد، دانشگاه بوعلی سینا، دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی.
- نیومن، لاورنس.(1393).روشهای پژوهش اجتماعی رویکردهای کمی و کیفی، ابوالحسن فقیهی، عسل آغاز، تهران: نشر ترمه، چاپ دوم.
- یوسفی، علی، رضایی، حسن .(1390).: رابطه فضاهای بی دفاع و جرم در مشهد، دومین همایش ملی آسیبهای اجتماعی در ایران.
- Al-Barmalgy, M., Amin, A., & Shaban, R. M. (2014). Methodology for monitoring the qualitative and quantitative features of the phenomenon of vandalism in open spaces using GIS. Journal of Sustainable Development Studies, 6(1).
- Bhati, A., & Pearce, P. (2016). Vandalism and tourism settings: An integrative review. Tourism Management, 57, 91-105.
- Birks, M., & Mills, J. (2011). Grounded theory: A practical guide: Sage publications.
- Carins, J. E., & Rundle-Thiele, S. R. (2014). Eating for the better: A social marketing review (2000–2012). Public Health Nutrition, 17(07), 1628-1639.
- Conoley, J. C., & Goldstein, A. P. (2004). School Violence Intervention: A Practical Handbook: Guilford Press.
- Corner, A., & Randall, A. (2011). Selling climate change? The limitations of social marketing as a strategy for climate change public engagement. Global Environmental Change, 21(3), 1005-1014.
- Creswell, J. W. (2007). Qualitative Inquiry & Research Design-Choosing among Five Approaches: Sage Publications, Thousand Oaks, California.
- Crowe, T. D., & Fennelly, L. J. (2013). Crime prevention through environmental design (Vol. 2): Butterworth-Heinemann Wlatham, MA.
- De Wet, C. (2004). The extent and causes of learner vandalism at schools. South African journal of education, 24(3), 206-211.
- Donovan, R. J., & Henley, N. (2003). Social marketing: Principles and practice (pp. 57-90). Melbourne: IP communications.
- Eaves, Y. D. (2001). A synthesis technique for grounded theory data analysis. Journal of advanced nursing, 35(5), 654-663.
- Faizi, M., Hosseini, S.B., & Asl, S.R. (2008). Identification of Environmental Design Methods and Techniques for Preventing Vandalism. ENVIRONMENTAL SCIENCES, 6(1), 9-20.
- Gordon, R. (2012). Re-thinking and re-tooling the social marketing mix. Australasian Marketing Journal (AMJ), 20(2), 122-126.
- Grier, S., & Bryant, C. A. (2005). Social marketing in public health. Annu. Rev. Public Health, 26, 319-339.
- Kotler, P., Lee, N., (2008), “Social marketing: influencing behaviours for good”. Sage, Thousand Oaks, CA.
- Megehee, C. M., Dobie, K., & Grant, J. (2003). Time versus pause manipulation in communications directed to the young adult population: does it matter? Journal of Advertising Research, 43(03), 281-292.
- Mjøset, L. (2005). Can grounded theory solve the problems of its critics? Sosiologisk tidsskrift, 13(4), 379-408.
- Moser, G. (1992). What is vandalism? Towards a psycho-social definition and its implications. Vandalism: research, prevention, and social policy, 20-33.
- Oktay, J. S. (2012). Grounded theory: Oxford University Press.
- Rezaee, S., Rao, S. P., & Arbi, E. (2010). Vandalism in Tehran, Iran Influence of some of the Urban Environmental Factors. Journal of Design and Built Environment, 6, 1-10.
- Rezaie, D. H., Kazemi, A., & Etesami, J. R. (2012). Designing a model for affecting social marketing on the behavior of citizens in the preservation and maintenance of urban green space (Case Study: City of Isfahan). Interdiscip J Contemp Res Bus, 3, 193-203.
- Richardson, E., & Shackleton, C. M. (2014). The extent and perceptions of vandalism as a cause of street tree damage in small towns in the Eastern Cape, South Africa. Urban Forestry & Urban Greening, 13(3), 425-432.
- Scott, H. (2009). Data analysis: Getting conceptual. The grounded theory review, 8(2), 89-112.
- Smith, K. (2008). A Grounded Theory Analysis of how College Students Search for Health Information on the Internet: The Case of HIV/AIDS: ProQuest.
- Solomon, M.R., (2007), "Consumer behavior", Prentice Hall, New Jersey, Seventh Ed.
- Thogersen, J. (2007). Social marketing of alternative transportation modes. In Threats from Car Traffic to the Quality of Urban Life: Problems, Causes and Solutions (pp. 367-381). Emerald Group Publishing Limited.
- Thompson, K., Offler, N., Hirsch, L., Every, D., Thomas, M. J., & Dawson, D. (2012). From broken windows to a renovated research agenda: A review of the literature on vandalism and graffiti in the rail industry. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 46(8), 1280-1290.
- Wagner, S. M., Lukassen, P., & Mahlendorf, M. (2010). Misused and missed use—Grounded Theory and Objective Hermeneutics as methods for research in industrial marketing. Industrial Marketing Management, 39(1), 5-15.
- Wong, F., Huhman, M., Heitzler, C., Asbury, L., Bretthauer-Mueller, R., McCarthy, S., & Londe, P. (2004). VERB™—a social marketing campaign to increase physical activity among youth. Prev ChronicDis, 1(3), A10.
- Zainuddin, N., & Gordon, R. (2014). Social marketing, value, and behaviour: Some important considerations.
_||_