فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی فرج اله رحیمی عبدالهادی درزیان عزیزی اعظم رضایی 20.1001.1.22285067.1396.23.66.1.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تعیین راهبردها و عدد تابآوری زنجیره تأمین ایران خودرو کاظم روانستان حسنعلی آقاجانی عبدالحمید صفایی قادیکلایی محمود یحییزادهفر 20.1001.1.22285067.1396.23.66.2.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی فرزاد فشارکی سعید صحت سید محسن موسوی 20.1001.1.22285067.1396.23.66.3.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - اولویتبندی استراتژیهای سازمانی سیدحیدر میرفخرالدینی علی مروتی شریف آبادی مهران محمدی 20.1001.1.22285067.1396.23.66.4.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تأثیر استراتژی رسانههای اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاههای زنجیرهای ابوالفضل دانایی مسلم معین 20.1001.1.22285067.1396.23.66.5.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی تأثیر استراتژیهای بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار حسین وظیفه دوست حسین بوداقی خواجه نوبر مریم عبدلی 20.1001.1.22285067.1396.23.66.6.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمانهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد) الیزا آزادبخت ناصر خانی 20.1001.1.22285067.1396.23.66.7.0