احمدی.امینه
طراحی الگوی آموزش شهروند جهانی براساس مؤلفههای سرمایه فرهنگی و هویت ملی
[
دوره12,
شماره
3
- تابستانسال
1400]
اعتباریان.اکبر
ارائه مدلی برای ارزیابی خط مشی های آموزش و پرورش با رویکرد حکمرانی شبکه ای در ایران.
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
انتظاری.منیرالسادات
طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو مبتنی بر نظریه داده بنیاد(مورد مطالعه: دانشگاه شیراز)
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
آ
آراسته.حمید رضا
طراحی و تبیین الگوی پیامدهای دانشگاه به عنوان سازمان فضیلتی؛ مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استان یزد
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
پ
پارسانژاد.لیلا
الگوی دانشگاه کارآفرین با تاکید بر دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ج
جباری ظهیرابادی.علی
طراحی مدل اثربخشی مدیران آموزش و پرورش استان لرستان (مطالعه موردی: مدیران دوره دوم متوسطه)
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1400]
جعفری هرندی.رضا
تعیین ابعاد الگوی تغییر بینش معلمان با هدف آموزش کارآفرینانه کتاب های درسی دوره متوسطه
[
دوره12,
شماره
3
- تابستانسال
1400]
جلالوندی.مهناز
بررسی دیدگاه دبیران در زمینه جایگاه آموزش زیست محیطی در برنامه درسی کنونی دوره متوسطه اول
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
ح
حسنی.حسین
عوامل سازمانی- شغلی مؤثر بر کیفیت زندگی معلمان ابتدایی استان سیستان و بلوچستان: یک پژوهش کیفی
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
حسینی رباط.سیده منصوره
ارائه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی جهت استقرار آموزش مجازی در ادارات ورزش و جوانان فارس
[
دوره12,
شماره
6
- زمستانسال
1400]
حسینی.سیده اسما
نقش میانجیگری بهزیستی روانشناختی در رابطه بین تابآوری و ارتباط مثبت در مدرسه
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
حکاک.محمد
مدل سازی شاخصهای رهبری هدفمند در مدارس با روش ساختاری تفسیری
[
دوره12,
شماره
6
- زمستانسال
1400]
ر
رنجبری پور.طاهره
شناسایی مولفه های شایستگی رهبری مدیران دانشگاه های آزاد اسلامی
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
روستا.زهرا
شناسایی مولفه های توانمندسازی مدارس با تاکید بر نظام مراقبت اجتماعی دانشآموزان
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
روستا.زهرا
ارائه مدل اخلاق کاری با تأکید بر معنویتگرایی در آموزشوپرورش
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
ریاحی راد.داریوش
طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو مبتنی بر نظریه داده بنیاد(مورد مطالعه: دانشگاه شیراز)
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
س
سپهوند.رضا
مربیگری خیرخواهانه و تقویت سرمایه انسانی: تحلیل نقش میانجی سرمایه انگیزشی
[
دوره12,
شماره
6
- زمستانسال
1400]
سرمدی.محمد رضا
طراحی مدل عِلّی عوامل موثر بر انتقال یادگیری الکترونیک ادراک شده در بین کارکنان شرکت های توزیع نیروی برق جنوب و جنوب غرب کشور
[
دوره12,
شماره
6
- زمستانسال
1400]
ش
شمالی اسکویی.آرزو
شناسایی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی براساس رویکرد چندفرهنگی: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک
[
دوره12,
شماره
3
- تابستانسال
1400]
ص
صادقی.آرزو
بررسی دیدگاه دبیران در زمینه جایگاه آموزش زیست محیطی در برنامه درسی کنونی دوره متوسطه اول
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
صادقی.حسین
ارائه الگوی مدیریت اجرای آموزش مهارت های زندگی دانش اموزان ابتدایی
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
صالحی.مسلم
شناسایی ابعاد و مولفه های مدیریت جانشین پروری در سازمان های فرهنگی (مطالعه موردی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان)
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
صباغی.شقایق
اعتباریابی مدل مدارس یادگیرنده ویاددهنده درآموزش و پرورش
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
صمدی.پریسا
بررسی ابعاد فساد آکادمیک در نظام آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ع
عنبری.اکبر
طراحی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
ق
قره باغی.محمد
اعتباریابی مدل مدارس یادگیرنده ویاددهنده درآموزش و پرورش
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
ک
کاظم پور.اسماعیل
تبیین عوامل مؤثر بر تجاری سازی تحقیقات در حوزه علوم تربیتی
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
کردستانی.فرشته
ارائه الگوی مدیریت اجرای آموزش مهارت های زندگی دانش اموزان ابتدایی
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
کیانیان.فرامرز
واکاوی عملکرد حرفهای راهبران آموزشی- تربیتی از منظر مدیر آموزگاران و معلمان مدارس ابتداییِ چند پایة روستایی
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
م
محمدی.ابراهیم
ارائه مدلی برای ارزیابی خط مشی های آموزش و پرورش با رویکرد حکمرانی شبکه ای در ایران.
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
محمدی.شیرکوه
بررسی ابعاد فساد آکادمیک در نظام آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
محمدی.مهدی
طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
مدهنی.سمیرا
طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
مظفری.سولماز
طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
ن
نامی.کلثوم
ارائه مدلی برای نهادینه کردن و بررسی وضع فعلی کار تیمی در اداره کل بهزیستی استان فارس
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1400]
نوح پور.اصغر
طراحی الگوی بلوغ قابلیت منابع انسانی در میان اعضای هیأت علمی بر مبنای نظریه داده بنیاد( مورد مطالعه :دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس)
[
دوره12,
شماره
6
- زمستانسال
1400]
نوه ابراهیم.عبدالرحیم
طراحی و تبیین الگوی پیامدهای دانشگاه به عنوان سازمان فضیلتی؛ مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استان یزد
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ه
همت یار.میر بشیر
بررسی ابعاد فساد آکادمیک در نظام آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ی
یعقوبی.مرضیه
شناسایی الگوی بومی دانشگاه نسل چهارم کارآفرینی دانشگاه آزاد و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن
[
دوره12,
شماره
6
- زمستانسال
1400]