خ

  • خیری.بهرام بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری [ المجلد 1, العدد 1 - ربيع السنة 1388]
  • خیری.بهرام نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان [ المجلد 1, العدد 2 - الصيف السنة 1388]

ق

  • قاسمی.بهروز تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت [ المجلد 1, العدد 1 - ربيع السنة 1388]

م

  • میرابی.وحیدرضا تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان [ المجلد 1, العدد 1 - ربيع السنة 1388]