فهرس المقالات داریوش غلام زاده المقاله 1 - ارائه مدل قیمت گذاری کالای اطلاعاتی با رویکرد آمیخته https://doi.org/10.71818/ecj.2025.1212709 کاملیا صالحی فشمی منصوره علیقلی داریوش غلام زاده محمدرضا رادفر اقتصاد مالی , ستأتي المقالات قريبًا المقاله 2 - اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران) حسن آذری وحید رضا میرابی داریوش غلام زاده پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 10 , السنة 4 , بهار 1404