شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثربخش مربیگری تعاملی در بین مربیان ورزشی
الموضوعات :
ابریشم رشیدزاده دوان
1
(. دانشجوج دکعرج، دانشگاه آراد ازلامی، واحد قزوین،یروه مدیریت، قزوین، ایران)
محمد عطایی
2
(ازعادیار، دانشکده مدیریت، دانشگاه آراد ازلامی، واحد قزوین،یروه مدیریت، قزوین، ایران)
سید مهدی الوانی
3
(ازعاد، دانشکده مدیریت، دانشگاه آراد ازلامی، واحد قزوین،یروه مدیریت، قزوین، ایران)
ناصر حمیدی
4
(دانشیار دانشکده مدیریت، دانشگاه آراد ازلامی، واحد قزوین، یروه مدیریت، قزوین، ایران)
الکلمات المفتاحية: واژگان کلیدی: مربیگرج, یادییرج, توزعه فردج, توزعه زارمانی, رهبرج,
ملخص المقالة :
چکیدهمربیگرج زارمانی به عنوان شکل ادیدج ار توزعه رهبرج به زرعت در حا رشد ازت وبه یکی ار پرفرفدارترین ابزارهاج توزعه فردج تبدیل شده ازت. درحالی که مربیگرج زارمانیبه عنوان ازعراتژج توزعه رهبرج و بهبود عیلکرد اخیرا تواه ریادج را ار فرف مصققان ودزت اندرکاران مربیگرج به خود معطوف کرده ازت، بصث ادج در مورد چگونگی تصت تاثیرقرار یرفعن یادییرنده در رابطه مربیگرج و عوامل مهم در تجربه مربیگرج اثربخش، ناشناخعه باقیمانده ازت.بنابراین، هدف پژوهش حاضر شنازایی مولیه هاج اثربخش مربیگرج تعاملی در بسعر شغلیبا تاکید بر رویکردهاج پیشنگر، یادییرج و حل بصران ازت. در این مطالعه، براج توصیف تعاملاتیکه ار نظر مربی و یادییرنده هدایعگر مربیگرج اثربخش ازت، روش توصییی )غیر آرمایشی( موردازعیاده قرار یرفعه ازت. بدین منظور پرزشنامه مربیگرج تعاملی فراحی شد و در اخعیار خبریانوررشی قرار یرفت. در نهایت یافعه ها اثربخش ترین مولیه هاج مربیگرج تعاملی را در بسعر شغلیبا تاکید بر رویکردهاج پیشنگر، یادییرج و حل بصران ارائه می دهد.واژگان کلیدی: مربیگرج، یادییرج، توزعه فردج، توزعه زارمانی، رهبرج