نقش واسطه گری مؤلفههای ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهتگیری هدف با هویتهای چهارگانه تحصیلی
الموضوعات :فرزانه یوسفی 1 , زهرا زین الدینی میمند 2 , ویدا رضوی نعمت الهی 3 , امان اله سلطانی 4
1 - دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی، گروه روانشناسی، واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمان، ایران
2 - استادیار گروه روانشناسی، واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمان، ایران
3 - استادیار گروه روانشناسی، واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمان، ایران
4 - استادیار گروه روانشناسی، واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمان، ایران
الکلمات المفتاحية:
ملخص المقالة :