بررسی نقش مؤلفههای روانشناختی و سبکشناختی (FD/FI) در فرآیند عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر پایه هشتم متوسطه شهر مشهد
الموضوعات :هادی تقی زاده 1 , امان اله سلطانی 2 , حمداله منظری توکلی 3
1 - دانشجوی دکتری روان شناسی تربیتی، واحد کرمان، گروه روان شناسی، کرمان، ایران
2 - استاد یار دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرمان، گروه روان شناسی، کرمان، ایران
3 - استاد یار دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرمان، گروه روان شناسی، کرمان، ایران
الکلمات المفتاحية:
ملخص المقالة :