اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون
الموضوعات :یاسر آفاقی 1 , الهه آهنگری 2 , محمد طحان 3
1 - دانشجوی دکتری روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاداسلامی، تهران، ایران
2 - مدرس دانشگاه، گروه روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور، کاشمر، ایران
3 - باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، واحدبیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایران
الکلمات المفتاحية:
ملخص المقالة :