اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای اختلال سلوک در کودکان
الموضوعات :
فرامرز سهرابی
1
(استاد روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران.)
حسین فرخی
2
(دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران)
وحید مصطفی پور
3
(دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران)
الکلمات المفتاحية:
ملخص المقالة :