تحلیل محتوای کتاب های آموزش هنر دوره ی راهنمایی از دیدگاه الگوی خلاقیت گیلفورد
الموضوعات :ندا محمدی 1 , علیرضا عصاره 2 , محمدرضا امام جمعه 3 , عیسی رجایی 4
1 - کارشناس ارشد گروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت شهید رجایی تهران ایران
2 - دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت شهید رجایی تهران ایران
3 - استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت شهید رجایی تهران ایران
4 - مربی گروه علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبای تهران ایران
الکلمات المفتاحية:
ملخص المقالة :