الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای مدیریت منابع یاد گیری با یاد گیری ریاضی دانش آموزان متوسط
الموضوعات :محمد مهدی بابایی منقاری 1 , عادل زاهد بابلان 2 , مهدی معینی کیا 3 , علی خالق خواه 4
1 - کارشناسی ارشد تحقیقات آموزشی ، دانشگاه محقق اردبیلی
2 - دانشیار دانشگاه محقق اردبیلی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
3 - مدیریت آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران
4 - گروه آموزشی علوم تربیتی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران
الکلمات المفتاحية:
ملخص المقالة :