ارزشیابی برنامه درسی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیرازبر اساس رویکرد آموزش مادام العمر
الموضوعات :
سیروس حدادنیا
1
(دانشگاه شیراز)
مهدی محمدی
2
(دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز)
رحمت الله مرزوقی
3
(دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز)
جعفر ترک زاده
4
(دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز)
قاسم سلیمی
5
(دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز)
الکلمات المفتاحية:
ملخص المقالة :