طراحی ابزار سنجش کیفیت خدمات پژوهشی مبتنی بر مدل سروکوآل
الموضوعات : حسابداری مدیریت
1 - ندارد
الکلمات المفتاحية: کیفیت خدمات پژوهشی, ابزار سنجش کیفیت خدمات پژوهشی, مدل سروکوآل,
ملخص المقالة :
ارزیابی و کنترل عملیات داخل سازمان یکی از اهداف نهایی فرآیند حسابداری مدیریت می باشد. در این راستااز ابزار و مدل های علمی متنوع متناسب با وضعیت و عملیات هر سازمان استفاده می گردد. مدل سروکوآل از مدلهای معتبر و متداول سنجش کیفیت خدمات است که در آن از ابزار پرسشنامه استاندارد شده استفاده می شود وتوسط "پاراسورامان" و "زیتامل" معرفی گردیده است. سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در برای ارزیابی توانرقابت پذیری مراکز پژوهشی و دانشگاهی از جمله موضوعاتی است که در این حوزه وارد شده است.مقاله حاضر، نتیجه پژوهش کتابخانه ای است که در چارچوب روش شناسی علمی اجرا گردیده و هدف آنطراحی ابزاری برای سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در چارچوب مدل سروکوآل است . در چارچوب نتایج حاصل از مطالعه، ابزار س نجش ک یفیت خدمات پژوهشی مبتنی بر مدل SERVQUAL که مشتمل بر پارامترهای خدمات پژوهشی است، طراحی و معرفی شده است.