بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات
الموضوعات :
محمد سلطانی فر
1
(
ندارد
)
افسانه مظفری
2
(
ندارد
)
شهناز هاشمی
3
(
ندارد
)
سمانه هداوندخانی
4
(
نویسنده و مسئول مکاتبات
)
الکلمات المفتاحية: تبلیغات سیاسی, پروپاگاندا, شایعه, فضای مجازی, تغییر نگرش,
ملخص المقالة :
مقاله حاضر خلاصه پژوهش علمی با روش پیمایش بر روی نظرات دانشجویان ارتباطات در مورد تبلیغات سیاسی منتشر شده در سایتهای اینترنتی است. محقق ضمن توصیف و تحلیل داده های بدست آمده نتیجه می گیرد که تبلیغات اینترنتی نقش موثری در افزایششناخت کاربران دارند . همچنین تبلیغات اینترنتی سبب تغییر نگرش کاربران و تغییر رفتار آنان می شود.محقق در این پژوهش توانسته است تا شیوه های تبلیغات اینترنتی را در رابطه با تبلیغات سیاسی نامزدهای انتخاباتی را بشناسد.