تحلیل مقایسهای تأثیر بازاریابی محتوایی بر فروش تجهیزات پزشکی (فروش حضوری و آنلاین)
الموضوعات :
نوشین سادات صدیقی
1
,
رضا کاظمی
2
1 - دانشجوی دکتری، گروه مدیریت بازاریابی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ساری، ایران
2 - استادیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ساری، ایران
الکلمات المفتاحية: بازاریابی محتوایی, فروش تجهیزات پزشکی, فروش حضوری, پلتفرمهای اجتماعی, استراتژیهای بازاریابی,
ملخص المقالة :
1. احدی، پری، و صابریان، فاطمه. (1400). مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی). مقاله پژوهشی، 8 (2)، 200-215.
2. زمانی، حسین، نعامی، عبداله، و حمدی، کریم. (1401). طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال. مدیریت بازرگانی، 14 (2 )، 354-376.
3. صفریان، شیوا، نسیمی، محمد علی ، رحمتی، مریم. (1402)، ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسبوکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی). آموزش و مدیریت کارآفرینی, 2 (3)، 74-55
4. عزیزی، ویدا، رحیمی، محمد، شجیع، رضا، و پارسا. (1403). تدوین مدل عوامل موثر در توسعه بازاریابی دیجیتال باشگاههای سلامتی و تندرستی. دانشگاه پیام نور استان البرز، مرکز پیام نور کرج.
5. کامیابی، آرش، انصاری، یعقوب، و پارسا. (1403). بررسی رابطه بین بازاریابی محتوایی و رفتار مشتریان در شرکت سینره شهر یاسوج. موسسه آموزش عالی دانا.
6. نادی، یاسر، عامل اردستانی، حمیدرضا، و پارسا. (1403). بررسی تاثیر قدرت بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید دنبال کنندگان و تمایل به پرداخت یک قیمت ویژه و تبلیغات شفاهی الکترونیکی با میانجیگری ارزش درک شده در صنعت رستوان اصفهان. دانشگاه پیام نور استان اصفهان، مرکز پیام نور خوانسار.
7. Agostini, L., & Nosella, A. (2017). Inter organizational relationships in marketing: A critical review and research agenda. International Journal of Management Reviews, 19 (2), 131-150.
8. Bowden, J., & Mirzaei, A. (2021). Consumer engagement within retail communication channels: an examination of online brand communities and digital content marketing initiatives. European Journal of Marketing, 55 (5), 1411-1439.
9. Braga, E. H. F. (2024). O impacto da implementação do marketing digital no desempenho de pequenas empresas.
10. Branson, R., & Steller, M. (2018). Understanding the unique challenges of medical equipment sales. Medical Marketing Journal, 9 (1), 45-58.
11. Ciocodeică, D.-F., Pestrea, C.-D., & Berbece, Ștefan-A. (2024). Content Marketing – Innovative Strategy to Keep Companies on the Market. 18, 2254–2259. https://doi.org/10.2478/picbe-2024-0189
12. Kerr, N., & Katz, A. (2020). Social media marketing in healthcare: The role of Instagram and Eitaa. Health Communication, 35 (4), 345-357.
13. Koob, C. (2021b). Determinants of content marketing effectiveness: Conceptual framework and empirical findings from a managerial perspective. PloS One, 16 (4), 345-321
14. Lo, M., & Agzi, R. (2021). Digital marketing strategies in e-commerce: A comprehensive overview. International Journal of Electronic Commerce, 25 (3), 212-230.