تاثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری مهارت پرتاب در کودکان 10 تا 12 سال در شرایط یادگیری ضمنی و آشکار
الموضوعات : علوم ورزش
ژاله باقرلی
1
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج)
سمیه گودرزی
2
(کارشناس ارشد دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی، کرج، ایران)
ناهید صادقی
3
(استادیار گروه رفتار حرکتی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی، پرند، ایران)
الکلمات المفتاحية: یادگیری, اکتساب و یادداری, کانون توجه درونی و بیرونی, یادگیری ضمنی و آشکار,
ملخص المقالة :