تاثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر یادگیری مهارت پرتاب در کودکان 10 تا 12 سال در شرایط یادگیری ضمنی و آشکار
الموضوعات : علوم ورزشژاله باقرلی 1 , سمیه گودرزی 2 , ناهید صادقی 3
1 - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
2 - کارشناس ارشد دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی، کرج، ایران
3 - استادیار گروه رفتار حرکتی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی، پرند، ایران
الکلمات المفتاحية: یادگیری, اکتساب و یادداری, کانون توجه درونی و بیرونی, یادگیری ضمنی و آشکار,
ملخص المقالة :