فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریبرز طاهری کیا لیلا آندرواژ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - طراحي الگوي ارتقاي منزلت اجتماعی معلمان با رويكرد بهبود جايگاه حرفهاي رضا بهشتی باویل کرم اله دانش فرد سراج الدین محبی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - مدل راهبردی اکوسیستم تجاریسازی پژوهشهای موسسات تحقیقات کشاورزی ودیعه چراغعلی عباس خمسه رضا رادفر محمد حسن چراغعلی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی سعید بهزادی موزری مجتبی کیائی صمد بارانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران فاطمه باقری جمشید سالار غلامحسین آقا گل زاده سیلاخور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام ویدا آقایاری غلامرضا معمارزاده طهران مرتضی موسی خانی سید جمال الدین طبیبی