بررسی نقش مؤلفههای روانشناختی و سبکشناختی (FD/FI) در فرآیند عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر پایه هشتم متوسطه شهر مشهد
محورهای موضوعی : روان کاوی، روان پویشی، روان شناسی شناختی و بهداشت روانهادی تقی زاده 1 , امان اله سلطانی 2 , حمداله منظری توکلی 3
1 - دانشجوی دکتری روان شناسی تربیتی، واحد کرمان، گروه روان شناسی، کرمان، ایران
2 - استاد یار دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرمان، گروه روان شناسی، کرمان، ایران
3 - استاد یار دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرمان، گروه روان شناسی، کرمان، ایران
کلید واژه:
چکیده مقاله :