اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای اختلال سلوک در کودکان
محورهای موضوعی : روان کاوی، روان پویشی، روان شناسی شناختی و بهداشت روانفرامرز سهرابی 1 , حسین فرخی 2 , وحید مصطفی پور 3
1 - استاد روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران.
2 - دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
3 - دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
کلید واژه:
چکیده مقاله :