بررسی رابطه بین خودشفقتورزی و جهتگیری اهداف پیشرفت بااسترس ادراک شده تحصیلی در دانشآموزان دختر متوسطه دوم شهرستان بوکان
محورهای موضوعی : روان کاوی، روان پویشی، روان شناسی شناختی و بهداشت روانسودابه اصلانی 1 , کمال محبوبی 2 , مصطفی جوادزاده 3 , هژار محبوبی 4
1 - کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی، آموزش و پرورش، بوکان، ایران
2 - کارشناس ارشد برنامه ریزی آموزشی، مدرس مدعو دانشگاه پیام نور، بوکان، ایران
3 - کارشناس ارشد مشاوره و راهنمایی، مدرس مدعودانشگاه پیام نور، بوکان، ایران
4 - کارشناس ارشدپژوهشگری، دانشگاه آزاداسلامی، واحدزنجان، ایران
کلید واژه:
چکیده مقاله :