خجسته.فردوس
بررسی چالش های هویت ملی دربرنامه ی درسی دوره دوم متوسطه ایران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
خدیوی.اسداله
شرایط علی ارزیابی سیاستهای آموزشعالی رشتههای غیرپزشکی (تئوری داده بنیاد)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
خسروی بابادی.علی اکبر
بررسی جایگاه مؤلفههای چند فرهنگی در برنامههای درسی رسمی(موردمطالعه: کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه ایران)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
خسروی بابادی.علی اکبر
ارائه الگوی مفهومی توسعه فرهنگ عمومی در نظام آموزشی دوره ابتدایی( مبتنی بر نظریه برخاسته از داده ها)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خسروی.پرستو
بررسی رابطه بین رهبری تحولآفرین و سرمایه روانشناختی با تعالی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان آموزشوپرورش منطقه 1 شهر تهران)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
خلخالی.علی
الگوسازی روابط ساختاری بایستههای راهبردی مدیریت آموزش بانک کشاورزی ایران
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
خورشیدی.عباس
ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکتهای خدمات پس از فروش خودرویی (مطالعه موردی شرکت ایساکو)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خورشیدی.عباس
اعتباریابی الگوی انتخاب مدیران آموزشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور (بارویکرد آمیخته)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خورشیدی.عباس
الگوی بالندگی شغلی منابع انسانی در آموزشوپرورش دوره دوم متوسطه استان مرکزی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
خورشیدی.عباس
شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی راهبران آموزشی وتربیتی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
خوزین.علی
ارایه مدل شبکه های اجتماعی و سواد اطلاعاتی با رویکرد موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ساوه
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خوزین.علی
پیش بینی مسئولیت پذیری شخصی دانش آموزان بر اساس سبک های فرزندپروری ادراک شده و هوش معنوی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]