خ

  • خجسته.فردوس بررسی چالش های هویت ملی دربرنامه ی درسی دوره دوم متوسطه ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • خدیوی.اسداله شرایط علی ارزیابی سیاست‌های آموزش‌عالی رشته‌های غیرپزشکی (تئوری داده بنیاد) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • خسروی بابادی.علی اکبر بررسی جایگاه مؤلفه‌های چند فرهنگی در برنامه‌های درسی رسمی(موردمطالعه: کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه ایران) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • خسروی بابادی.علی اکبر ارائه الگوی مفهومی توسعه فرهنگ عمومی در نظام آموزشی دوره ابتدایی( مبتنی بر نظریه برخاسته از داده ها) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خسروی.پرستو بررسی رابطه بین رهبری تحول‌آفرین و سرمایه روان‌شناختی با تعالی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان آموزش‌وپرورش منطقه 1 شهر تهران) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • خلخالی.علی الگوسازی روابط ساختاری بایسته‌های راهبردی مدیریت آموزش بانک کشاورزی ایران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • خورشیدی.عباس ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرویی (مطالعه موردی شرکت ایساکو) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خورشیدی.عباس اعتباریابی الگوی انتخاب مدیران آموزشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور (بارویکرد آمیخته) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • خورشیدی.عباس الگوی بالندگی شغلی منابع انسانی در آموزش‌وپرورش دوره دوم متوسطه استان مرکزی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • خورشیدی.عباس شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی راهبران آموزشی وتربیتی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • خوزین.علی ارایه مدل شبکه های اجتماعی و سواد اطلاعاتی با رویکرد موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ساوه [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • خوزین.علی پیش بینی مسئولیت پذیری شخصی دانش آموزان بر اساس سبک های فرزندپروری ادراک شده و هوش معنوی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]