Afraz.Shahram
ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی : مرتبط به نظریه پایه
[
Vol.5,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2022]
Ahmadian.Mousa
بررسی رابطه ی بین هوش زبانی انگلیسی آموزان ایرانی، توانایی نوشتاری آنها و معیارهای ارزیابی نوشتار
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2012]
Alibabaee.Ahmad
مقایسه متون سیاسی ترجمه شده و اصل با تأکید بر فرضیه ساده سازی
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2012]
Anjomshoa.Leila
بررسی کیفی راهبردهای معلمان زبان انگلیسی در مدیریت کلاس درس: تکیه بر راهبردهای فرهنگی
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
Atai.Mahmood Reza
بررسی گفتمان در مقالات روانشناسی در مجلات و متون عمومی در اینترنت: آیا نوع مخاطب تفاوتی ایجاد می کند؟
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2012]
Azabdaftari.Behrouz
میراث پسا مدرنیزم: برتری والای واژگان بر نحو
[
Vol.3,
Issue
1
- WinterYear
2015]
Azabdaftari.Behrouz
ترجمه علمی در مقابل ترجمه ادبی: ویژگی ها و پیامدها
[
Vol.4,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2021]
Azizi.Maryam
بررسی کتب زبان عمومی دانشگا ههای ایران از نظرانگیزش تفکر انتقادی
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2012]
B
Bagheri Masoudzade.Azar
شکل گیری هویت و یادگیری الکترونیک: نقش آموزش مجازی بر هویت زبان آموزان ایرانی
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Bagheri Masoudzade.Azar
ادغام فرهنگ خارجی در آموزش زبان انگلیسی: بررسی نگرش مدرسین و زبان آموزان ایرانی در محیط آکادمیک
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
Baghoulizadeh.Samaneh
The Comparative Effect of Self, Peer, and Teacher Assessment in Speaking on EFL Learners' Autonomy
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
Beheshti.Zhaleh
نقش بازخورد اصلاحی ازطریق اپلیکیشین های برخط و برون خط بر صحت گرامری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Beheshti.Zhaleh
نقش محیطهای آموزشی سنتی، ترکیبی، و معکوس در ارتقای تلفظ فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه با استفاده از اپلیکیشن ایی ال اس اٍی
[
Vol.5,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2022]
Behnam.Biook
Perceptions of Iranian EFL Learners on Teaching Effectiveness of Explicit and Implicit Grammar Instruction Methods
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
C
Chalak.Azizeh
تأثیر آگاهی از ساختار متن بر مهارت خواندن آموزندگان زبان خارجه در ایران
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2012]
Chalak.Azizeh
بررسی مهارت های نوبت گیری در یک دوره کلاس هم زمان آنلاین: موارد بررسی جنسیت و سطح زبان آموزان
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Chalak.Azizeh
نگرش زبان آموزان ایرانی نسبت به یادگیری مستقل زبان انگلیسی از طریق اپلیکیشن تلفن همراه 'هلوتاک'
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
D
Debash.Payman
غنای واژگانی در مقالات علمی-پژوهشی نگارش شده توسط نویسندگان ایرانی و خارجی
[
Vol.4,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2021]
Dehestani.Majid
نقش بازخورد اصلاحی ازطریق اپلیکیشین های برخط و برون خط بر صحت گرامری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Dehghanpour.Bahram
نقش بازخورد اصلاحی ازطریق اپلیکیشین های برخط و برون خط بر صحت گرامری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Dehghanpour.Bahram
نقش محیطهای آموزشی سنتی، ترکیبی، و معکوس در ارتقای تلفظ فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه با استفاده از اپلیکیشن ایی ال اس اٍی
[
Vol.5,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2022]
E
Erfanian Jalali.Mehrdad
عدم توفیق در برقراری ارتباط، تهدیدی برای هویت شخصی
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2012]
Eslami Razek.Zohreh
فراگیران زبان دوم: بررسی ابهامات و راهکارها
[
Vol.2,
Issue
1
- WinterYear
2013]
Esmaeili.Zeynab
The Contribution of General Pragmatic and Pragmalinguistic Characteristics of Sarcasm to the Recognition of Online Sarcasm: A Qualitative Study
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
F
Farahani.Ali Akbar
نقش زمان ارائه ی بازخورد صریح بر صحت ساختاری در زبان دوم
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Farnia.Maryam
The Contribution of General Pragmatic and Pragmalinguistic Characteristics of Sarcasm to the Recognition of Online Sarcasm: A Qualitative Study
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
Fatehi Rad.Neda
مطالعهی موردی ترجمه انگلیسی اصطلاحات در کتاب نخل خرما
[
Vol.4,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2021]
Fatehi Rad.Neda
خلاقیت و ترجمه ادبی: بررسی رابطه خلاقیت مترجمان و کیفیت ترجمه آنها
[
Vol.4,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2021]
Fatehi Rad.Neda
بررسی میزان رضایت زبان آموزان از کلاسهای برخط در مقایسه با حضوری: چالشها و موانع
[
Vol.4,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2021]
Fatehi Rad.Neda
شکل گیری هویت و یادگیری الکترونیک: نقش آموزش مجازی بر هویت زبان آموزان ایرانی
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Fatehi Rad.Neda
بررسی ترجمه تابلوهای عمومی استان کرمان
[
Vol.5,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2022]
Fatehi Rad.Neda
پژوهش کیفی تکنیک های روش حمایتی (داربستی) متقابل بر دیدگاه زبان آموزان ایرانی از طریق سیستم مدیریت زبان اِل اِم اِس
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
Fatehi Rad.Neda
ارزیابی درک زبان آموزان ایرانی پیرامون اجرای عادلانه کلاس درس توسط معلمان: تمرکز بر مشکلات اصلی
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
Fatehi zadeh.Neda
بررسی کیفی راهبردهای معلمان زبان انگلیسی در مدیریت کلاس درس: تکیه بر راهبردهای فرهنگی
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
G
G. Shooshtari.Zohreh
تا ثیرتفاوت سن فراگیران بر کاربرد راهبردهای یادگیری واژه در زبان دوم
[
Vol.2,
Issue
1
- WinterYear
2013]
Ghahramani.Davood
کاوشی در نگرش معلمان باتجربه ایرانی زبان انگلیسی نسبت به مدل جدیدی از نظارت بر کار معلم
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
Ghobadi.Shima
مقایسه معلمان ایرانی زبان انگلیسی در مدارس دولتی و آموزشگاههای زبان: تمرکز بر تفکر انتقادی و جنیست
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Ghobadi.Shima
اضطراب نگارش در میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی و ارتباط آن با تحمل ابهام: بررسی جنسیتی
[
Vol.5,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2022]
Gorji.Fatemeh
ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی : مرتبط به نظریه پایه
[
Vol.5,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2022]
H
Haddad Narafshan.Mehry
رابطه بین تنظیم هیجان معلمان و آسودگی روانشناختی در کلاس های درس زبان انگلیسی: تمرکز بر رهیافت های های تنظیم هیجان
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Haghverdi.Hamid Reza
اثر موسیقی و فیلم به زبان انگلیسی درافزایش یادگیری فراگیران مقطع دبیرستان
[
Vol.2,
Issue
1
- WinterYear
2013]
Hanif.Mohsen
Challenging Gender Discourse and the Maternal in Society: An Analysis of Female Agency in Chimamanda Ngozi Adichie’s Americanah within the Framework of Irigaray’s Theory
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
Hashamdar.Mohammad
تفاوت بین سخنرانی مرد و زن : نگاهی بر مدیریت زبان
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Heidari Shahreza.Mohammad Ali
The Impact of Online Synchronous Language Learning and Gender on ESP Learners’ Vocabulary Learning and Language Learning Anxiety: A Mixed-Method Study
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
Heidari Tabrizi.Hossein
ارزیابی واحد درسی کارگاه ترجمه در دانشگاه آزاد اسلامی: مطالعه موردی کاربرد نظریه های ترجمه
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2012]
J
Jafari.Zohreh
بررسی کیفی راهبردهای معلمان زبان انگلیسی در مدیریت کلاس درس: تکیه بر راهبردهای فرهنگی
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
jahangard.Ali
بار عاطفی عبارت "دوستت دارم" برای ایرانیان دو زبانه
[
Vol.2,
Issue
1
- WinterYear
2013]
Jalali.Muhammad
نقش محیطهای آموزشی سنتی، ترکیبی، و معکوس در ارتقای تلفظ فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه با استفاده از اپلیکیشن ایی ال اس اٍی
[
Vol.5,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2022]
Jalali.Vale
ارزیابی درک زبان آموزان ایرانی پیرامون اجرای عادلانه کلاس درس توسط معلمان: تمرکز بر مشکلات اصلی
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
K
Karimi.Mahzad
بررسی مهارت های نوبت گیری در یک دوره کلاس هم زمان آنلاین: موارد بررسی جنسیت و سطح زبان آموزان
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Karimlou.Saeed
ارتباط بین کنش گفتاری پیشنهاد و سطح بسندگی زبان، جنسیت، و هوش کلامی در میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.5,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2022]
Kazemzadeh.Mina
تأثیر جنسیت بر فعالیت برو ن داد – درون داد
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2012]
Kazemzadeh.Mina
تأثیرداده های خروجی برداده های ورودی های بعدی در حیطه ی آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.3,
Issue
1
- WinterYear
2015]
Ketabi.Saeed
The Impact of Online Synchronous Language Learning and Gender on ESP Learners’ Vocabulary Learning and Language Learning Anxiety: A Mixed-Method Study
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
Khazaie.Saeed
بررسی تأثیر توان شناختی و نگرش فراگیران در پودمان مجازی یاددهی واژگان انگلیسی به فراگیران ایرانی
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2012]
Khazaie.Saeed
تا ثیرتفاوت سن فراگیران بر کاربرد راهبردهای یادگیری واژه در زبان دوم
[
Vol.2,
Issue
1
- WinterYear
2013]
M
Masumizadeh.Munes
مقایسه معلمان ایرانی زبان انگلیسی در مدارس دولتی و آموزشگاههای زبان: تمرکز بر تفکر انتقادی و جنیست
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Mo'meni.Shima
بررسی تطبیقی کیفیت ترجمه توسط افراد دو زبانه و سه زبانه: مطالعه موردی دانشجویان ایرانی دو زبانه و کرد زبانهای سه زبانه دررشته مترجمی زبان انگلیسی
[
Vol.3,
Issue
1
- WinterYear
2015]
Montaseri.Ashraf
کاوشی در نگرش معلمان باتجربه ایرانی زبان انگلیسی نسبت به مدل جدیدی از نظارت بر کار معلم
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
N
Najafi.Maryam
The Impact of Online Synchronous Language Learning and Gender on ESP Learners’ Vocabulary Learning and Language Learning Anxiety: A Mixed-Method Study
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
Nasiri Moghaddam.Abdol-Majid
مطالعهی موردی ترجمه انگلیسی اصطلاحات در کتاب نخل خرما
[
Vol.4,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2021]
Nazari.َAbolhassan
تأثیر استفاده از مدل اِستاد یادگیری مشارکتی بر خودمختاری و نگرش زبان آموزان انگلیسی دبیرستان های ایران
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
Nosratinia.Mania
The Comparative Effect of Self, Peer, and Teacher Assessment in Speaking on EFL Learners' Autonomy
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
P
Pajoohan Doost.Reza
کاوشی در نگرش معلمان باتجربه ایرانی زبان انگلیسی نسبت به مدل جدیدی از نظارت بر کار معلم
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
Parsa.Naser
بررسی ترجمه تابلوهای عمومی استان کرمان
[
Vol.5,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2022]
R
Rafiei Sakhaei.Sepideh
Perceptions of Iranian EFL Learners on Teaching Effectiveness of Explicit and Implicit Grammar Instruction Methods
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
Rahimiy.Ramin
بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات ،ایجاد استنتاج، وتصویرسازی بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری
[
Vol.4,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2021]
Rahmanpanah.Hossein
نگاه اجمالی بر ترجمه شفاهی پی در پی
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Rashidi Nejad.Raziyeh
خلاقیت و ترجمه ادبی: بررسی رابطه خلاقیت مترجمان و کیفیت ترجمه آنها
[
Vol.4,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2021]
Rashidi.Naser
آموزش لغات چند معنایی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی با استفاده از رویکرد معنای زیرساختی
[
Vol.2,
Issue
1
- WinterYear
2013]
Rostami Ravari.Mehdi
بررسی میزان رضایت زبان آموزان از کلاسهای برخط در مقایسه با حضوری: چالشها و موانع
[
Vol.4,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2021]
S
Sabzevari.Marziye
پژوهش کیفی تکنیک های روش حمایتی (داربستی) متقابل بر دیدگاه زبان آموزان ایرانی از طریق سیستم مدیریت زبان اِل اِم اِس
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
Sadeghi.Meghdad
ارزیابی درک زبان آموزان ایرانی پیرامون اجرای عادلانه کلاس درس توسط معلمان: تمرکز بر مشکلات اصلی
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
Saffari.Marzieh
بررسی ترجمه تکیه کلا مها و اصطلاحاات پُرکننده در دو ترجمه از ناطور دشت
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2012]
Salajegheh.Soory
نقش زمان ارائه ی بازخورد صریح بر صحت ساختاری در زبان دوم
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Salami.Ali
Challenging Gender Discourse and the Maternal in Society: An Analysis of Female Agency in Chimamanda Ngozi Adichie’s Americanah within the Framework of Irigaray’s Theory
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
Salehi.Masoomeh
The Relationship between Intelligence and Foreign Language Learning, and the Role of Practice
[
Vol.1,
Issue
1
- WinterYear
2012]
Salimi Beni.Shirin
ارزیابی واحد درسی کارگاه ترجمه در دانشگاه آزاد اسلامی: مطالعه موردی کاربرد نظریه های ترجمه
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2012]
Samimi. Fazlolah
ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی : مرتبط به نظریه پایه
[
Vol.5,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2022]
Seifaddini.Peyman
رابطه بین تنظیم هیجان معلمان و آسودگی روانشناختی در کلاس های درس زبان انگلیسی: تمرکز بر رهیافت های های تنظیم هیجان
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Seifoori.Zohreh
Perceptions of Iranian EFL Learners on Teaching Effectiveness of Explicit and Implicit Grammar Instruction Methods
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
Shahabi.Hassan
نقش زمان ارائه ی بازخورد صریح بر صحت ساختاری در زبان دوم
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Shahrokhi.Mohsen
Intensification of Apology Strategies in Persian: A Politeness Perspective
[
Vol.1,
Issue
1
- WinterYear
2012]
Shahrokhi.Mohsen
دانش منظورشناسی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی: تمرکز بر نشانه های سمعی-بصری و متنی
[
Vol.4,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2021]
Shahrokhi.Mohsen
آموزش زبان انگلیسی به روش تکلیف-محور برمبنای تکنولوژی در دوره های انگلیسی برای اهداف ویژه: تمرکز بر استراتژی های فراشناختی خواندن و درک مطلب در دانشجویان ایرانی
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Shahrokhi.Mohsen
The Contribution of General Pragmatic and Pragmalinguistic Characteristics of Sarcasm to the Recognition of Online Sarcasm: A Qualitative Study
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
Shareghi.Zahra
سوالات درک مطلب در کتب درس زبان انگلیسی در دبیرستانهای ایران: دیدگاه تفکر انتقادی
[
Vol.3,
Issue
1
- WinterYear
2015]
Sharifian.Farzad
ترجمه عبارتهای اعضای بدن: مورد "چشم" در فارسی
[
Vol.1,
Issue
1
- WinterYear
2012]
Sharifian.Farzad
نظریه های زبانشناسی و مفهوم پردازی فرهنگی
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2012]
Sheikhpour Ahandani.Somayeh
بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات ،ایجاد استنتاج، وتصویرسازی بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری
[
Vol.4,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2021]
Shekarian Behzadi.Akram
ادغام فرهنگ خارجی در آموزش زبان انگلیسی: بررسی نگرش مدرسین و زبان آموزان ایرانی در محیط آکادمیک
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
Sholeh.Mahnaz
آموزش زبان انگلیسی به روش تکلیف-محور برمبنای تکنولوژی در دوره های انگلیسی برای اهداف ویژه: تمرکز بر استراتژی های فراشناختی خواندن و درک مطلب در دانشجویان ایرانی
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Soltani.Hasti
Challenging Gender Discourse and the Maternal in Society: An Analysis of Female Agency in Chimamanda Ngozi Adichie’s Americanah within the Framework of Irigaray’s Theory
[
Vol.6,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2023]
T
Tahami Zarandi.Laya
رابطه بین تنظیم هیجان معلمان و آسودگی روانشناختی در کلاس های درس زبان انگلیسی: تمرکز بر رهیافت های های تنظیم هیجان
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Tajadini.Massoud
پژوهش کیفی تکنیک های روش حمایتی (داربستی) متقابل بر دیدگاه زبان آموزان ایرانی از طریق سیستم مدیریت زبان اِل اِم اِس
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
taki.saeed
تأثیرداده های خروجی برداده های ورودی های بعدی در حیطه ی آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.3,
Issue
1
- WinterYear
2015]
Taki.Saeed
تاثیر ایدئولوژی بر ارائه وترجمه اخبار سیاسی در روزنامه های فارسی زبان در ایران و روزنامه های انگلیسی زبان در غرب
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2012]
Talebinejad.Reza
آموزش زبان انگلیسی به روش تکلیف-محور برمبنای تکنولوژی در دوره های انگلیسی برای اهداف ویژه: تمرکز بر استراتژی های فراشناختی خواندن و درک مطلب در دانشجویان ایرانی
[
Vol.4,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2022]
Tavakoli.Mansoor
زبان آموزان بعنوان دربانان ذهنیت مدرسان زبان انگلیسی: بررسی موردی شرایط دو کلاس درس
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2012]
V
Vahid Dastjerdi.Hossein
کنش گفتاری تبریک گفتن در فرهنگ های مختلف: جنبه های موقعیتی تبریک گفتن در زبا نهای انگلیسی، فارسی و عربی
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2012]
Y
Yakhabi.Masoume
تجزیه و تحلیل مقایسه ای تکنیکهای استدلالی بکار رفته در مقالات استدلالی نویسندگان انگلیسی و فارسی زبان
[
Vol.2,
Issue
1
- WinterYear
2013]
Z
Zarabi.Hamed
بررسی تأثیر رابطه معلم - دانش آموز و دانش آموز - دانش آموز بر احساس کلاس درس از جامعه و مشارکت دانش آموزان در کلاس درس
[
Vol.5,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2022]
Zarabi.Hamed
بررسی تأثیر بازخورد اصلاحی شفاهی ضمنی و صریح بر توانایی گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: نقش تعاملی راهبرد خودتنظیمی
[
Vol.5,
Issue
2
- Autumn - WinterYear
2023]
Zare-ee.Abbas
نوشتار بحث آکادمیک توسط فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان دوم: تفاوتهای جنسیتی
[
Vol.2,
Issue
1
- WinterYear
2013]
Zareie.Iraj
اضطراب نگارش در میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی و ارتباط آن با تحمل ابهام: بررسی جنسیتی
[
Vol.5,
Issue
1
- Spring - SummerYear
2022]
Zarie.Gholamreza
بررسی گفتمان مراسم خواستگاری از دیدگاه گفتمان شناسی انتقادی
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2012]
Zarie.Gholamreza
عدم توفیق در برقراری ارتباط، تهدیدی برای هویت شخصی
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2012]
zavari.gholamabbas
سخت ترین و ساده ترین ساختار زمان در زبان فارسی: فرآیندهای ترجمه زمان مضارع از زبان اول به زبان دوم و بالعکس
[
Vol.3,
Issue
1
- WinterYear
2015]