A

  • Afraz.Shahram ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی : مرتبط به نظریه پایه [ Vol.5, Issue 1 - Spring - Summer Year 2022]
  • Ahmadian.Mousa بررسی رابطه ی بین هوش زبانی انگلیسی آموزان ایرانی، توانایی نوشتاری آنها و معیارهای ارزیابی نوشتار [ Vol.1, Issue 2 - Spring Year 2012]
  • Alibabaee.Ahmad مقایسه متون سیاسی ترجمه شده و اصل با تأکید بر فرضیه ساده سازی [ Vol.1, Issue 3 - Summer Year 2012]
  • Anjomshoa.Leila بررسی کیفی راهبردهای معلمان زبان انگلیسی در مدیریت کلاس درس: تکیه بر راهبردهای فرهنگی [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]
  • Atai.Mahmood Reza بررسی گفتمان در مقالات روانشناسی در مجلات و متون عمومی در اینترنت: آیا نوع مخاطب تفاوتی ایجاد می کند؟ [ Vol.1, Issue 2 - Spring Year 2012]
  • Azabdaftari.Behrouz میراث پسا مدرنیزم: برتری والای واژگان بر نحو [ Vol.3, Issue 1 - Winter Year 2015]
  • Azabdaftari.Behrouz ترجمه علمی در مقابل ترجمه ادبی: ویژگی ها و پیامدها [ Vol.4, Issue 1 - Spring - Summer Year 2021]
  • Azizi.Maryam بررسی کتب زبان عمومی دانشگا ههای ایران از نظرانگیزش تفکر انتقادی [ Vol.1, Issue 3 - Summer Year 2012]

B

  • Bagheri Masoudzade.Azar شکل گیری هویت و یادگیری الکترونیک: نقش آموزش مجازی بر هویت زبان آموزان ایرانی [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Bagheri Masoudzade.Azar ادغام فرهنگ خارجی در آموزش زبان انگلیسی: بررسی نگرش مدرسین و زبان آموزان ایرانی در محیط آکادمیک [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]
  • Baghoulizadeh.Samaneh The Comparative Effect of Self, Peer, and Teacher Assessment in Speaking on EFL Learners' Autonomy [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]
  • Beheshti.Zhaleh نقش بازخورد اصلاحی ازطریق اپلیکیشین های برخط و برون خط بر صحت گرامری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Beheshti.Zhaleh نقش محیطهای آموزشی سنتی، ترکیبی، و معکوس در ارتقای تلفظ فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه با استفاده از اپلیکیشن ایی ال اس اٍی [ Vol.5, Issue 1 - Spring - Summer Year 2022]
  • Behnam.Biook Perceptions of Iranian EFL Learners on Teaching Effectiveness of Explicit and Implicit Grammar Instruction Methods [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]

C

  • Chalak.Azizeh تأثیر آگاهی از ساختار متن بر مهارت خواندن آموزندگان زبان خارجه در ایران [ Vol.1, Issue 2 - Spring Year 2012]
  • Chalak.Azizeh بررسی مهارت های نوبت گیری در یک دوره کلاس هم زمان آنلاین: موارد بررسی جنسیت و سطح زبان آموزان [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Chalak.Azizeh نگرش زبان آموزان ایرانی نسبت به یادگیری مستقل زبان انگلیسی از طریق اپلیکیشن تلفن همراه 'هلوتاک' [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]

D

  • Debash.Payman غنای واژگانی در مقالات علمی-پژوهشی نگارش شده توسط نویسندگان ایرانی و خارجی [ Vol.4, Issue 1 - Spring - Summer Year 2021]
  • Dehestani.Majid نقش بازخورد اصلاحی ازطریق اپلیکیشین های برخط و برون خط بر صحت گرامری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Dehghanpour.Bahram نقش بازخورد اصلاحی ازطریق اپلیکیشین های برخط و برون خط بر صحت گرامری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Dehghanpour.Bahram نقش محیطهای آموزشی سنتی، ترکیبی، و معکوس در ارتقای تلفظ فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه با استفاده از اپلیکیشن ایی ال اس اٍی [ Vol.5, Issue 1 - Spring - Summer Year 2022]

E

  • Erfanian Jalali.Mehrdad عدم توفیق در برقراری ارتباط، تهدیدی برای هویت شخصی [ Vol.1, Issue 3 - Summer Year 2012]
  • Eslami Razek.Zohreh فراگیران زبان دوم: بررسی ابهامات و راهکارها [ Vol.2, Issue 1 - Winter Year 2013]
  • Esmaeili.Zeynab The Contribution of General Pragmatic and Pragmalinguistic Characteristics of Sarcasm to the Recognition of Online Sarcasm: A Qualitative Study [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]

F

  • Farahani.Ali Akbar نقش زمان ارائه ی بازخورد صریح بر صحت ساختاری در زبان دوم [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Farnia.Maryam The Contribution of General Pragmatic and Pragmalinguistic Characteristics of Sarcasm to the Recognition of Online Sarcasm: A Qualitative Study [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]
  • Fatehi Rad.Neda مطالعه‌ی موردی ترجمه انگلیسی اصطلاحات در کتاب نخل خرما [ Vol.4, Issue 1 - Spring - Summer Year 2021]
  • Fatehi Rad.Neda خلاقیت و ترجمه ادبی: بررسی رابطه خلاقیت مترجمان و کیفیت ترجمه آنها [ Vol.4, Issue 1 - Spring - Summer Year 2021]
  • Fatehi Rad.Neda بررسی میزان رضایت زبان آموزان از کلاسهای برخط در مقایسه با حضوری: چالشها و موانع [ Vol.4, Issue 1 - Spring - Summer Year 2021]
  • Fatehi Rad.Neda شکل گیری هویت و یادگیری الکترونیک: نقش آموزش مجازی بر هویت زبان آموزان ایرانی [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Fatehi Rad.Neda بررسی ترجمه تابلوهای عمومی استان کرمان [ Vol.5, Issue 1 - Spring - Summer Year 2022]
  • Fatehi Rad.Neda پژوهش کیفی تکنیک های روش حمایتی (داربستی) متقابل بر دیدگاه زبان آموزان ایرانی از طریق سیستم مدیریت زبان اِل اِم اِس [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]
  • Fatehi Rad.Neda ارزیابی درک زبان آموزان ایرانی پیرامون اجرای عادلانه کلاس درس توسط معلمان: تمرکز بر مشکلات اصلی [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]
  • Fatehi zadeh.Neda بررسی کیفی راهبردهای معلمان زبان انگلیسی در مدیریت کلاس درس: تکیه بر راهبردهای فرهنگی [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]

G

  • G. Shooshtari.Zohreh تا ثیرتفاوت سن فراگیران بر کاربرد راهبردهای یادگیری واژه در زبان دوم [ Vol.2, Issue 1 - Winter Year 2013]
  • Ghahramani.Davood کاوشی در نگرش معلمان باتجربه ایرانی زبان انگلیسی نسبت به مدل جدیدی از نظارت بر کار معلم [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]
  • Ghobadi.Shima مقایسه معلمان ایرانی زبان انگلیسی در مدارس دولتی و آموزشگاههای زبان: تمرکز بر تفکر انتقادی و جنیست [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Ghobadi.Shima اضطراب نگارش در میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی و ارتباط آن با تحمل ابهام: بررسی جنسیتی [ Vol.5, Issue 1 - Spring - Summer Year 2022]
  • Gorji.Fatemeh ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی : مرتبط به نظریه پایه [ Vol.5, Issue 1 - Spring - Summer Year 2022]

H

  • Haddad Narafshan.Mehry رابطه بین تنظیم هیجان معلمان و آسودگی روانشناختی در کلاس های درس زبان انگلیسی: تمرکز بر رهیافت های های تنظیم هیجان [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Haghverdi.Hamid Reza اثر موسیقی و فیلم به زبان انگلیسی درافزایش یادگیری فراگیران مقطع دبیرستان [ Vol.2, Issue 1 - Winter Year 2013]
  • Hanif.Mohsen Challenging Gender Discourse and the Maternal in Society: An Analysis of Female Agency in Chimamanda Ngozi Adichie’s Americanah within the Framework of Irigaray’s Theory [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]
  • Hashamdar.Mohammad تفاوت بین سخنرانی مرد و زن : نگاهی بر مدیریت زبان [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Heidari Shahreza.Mohammad Ali The Impact of Online Synchronous Language Learning and Gender on ESP Learners’ Vocabulary Learning and Language Learning Anxiety: A Mixed-Method Study [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]
  • Heidari Tabrizi.Hossein ارزیابی واحد درسی کارگاه ترجمه در دانشگاه آزاد اسلامی: مطالعه موردی کاربرد نظریه های ترجمه [ Vol.1, Issue 3 - Summer Year 2012]

J

  • Jafari.Zohreh بررسی کیفی راهبردهای معلمان زبان انگلیسی در مدیریت کلاس درس: تکیه بر راهبردهای فرهنگی [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]
  • jahangard.Ali بار عاطفی عبارت "دوستت دارم" برای ایرانیان دو زبانه [ Vol.2, Issue 1 - Winter Year 2013]
  • Jalali.Muhammad نقش محیطهای آموزشی سنتی، ترکیبی، و معکوس در ارتقای تلفظ فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه با استفاده از اپلیکیشن ایی ال اس اٍی [ Vol.5, Issue 1 - Spring - Summer Year 2022]
  • Jalali.Vale ارزیابی درک زبان آموزان ایرانی پیرامون اجرای عادلانه کلاس درس توسط معلمان: تمرکز بر مشکلات اصلی [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]

K

  • Karimi.Mahzad بررسی مهارت های نوبت گیری در یک دوره کلاس هم زمان آنلاین: موارد بررسی جنسیت و سطح زبان آموزان [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Karimlou.Saeed ارتباط بین کنش گفتاری پیشنهاد و سطح بسندگی زبان، جنسیت، و هوش کلامی در میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.5, Issue 1 - Spring - Summer Year 2022]
  • Kazemzadeh.Mina تأثیر جنسیت بر فعالیت برو ن داد – درون داد [ Vol.1, Issue 2 - Spring Year 2012]
  • Kazemzadeh.Mina تأثیرداده های خروجی برداده های ورودی های بعدی در حیطه ی آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.3, Issue 1 - Winter Year 2015]
  • Ketabi.Saeed The Impact of Online Synchronous Language Learning and Gender on ESP Learners’ Vocabulary Learning and Language Learning Anxiety: A Mixed-Method Study [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]
  • Khazaie.Saeed بررسی تأثیر توان شناختی و نگرش فراگیران در پودمان مجازی یاددهی واژگان انگلیسی به فراگیران ایرانی [ Vol.1, Issue 3 - Summer Year 2012]
  • Khazaie.Saeed تا ثیرتفاوت سن فراگیران بر کاربرد راهبردهای یادگیری واژه در زبان دوم [ Vol.2, Issue 1 - Winter Year 2013]

M

  • Masumizadeh.Munes مقایسه معلمان ایرانی زبان انگلیسی در مدارس دولتی و آموزشگاههای زبان: تمرکز بر تفکر انتقادی و جنیست [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Mo'meni.Shima بررسی تطبیقی ​​کیفیت ترجمه توسط افراد دو زبانه و سه زبانه: مطالعه موردی دانشجویان ایرانی دو زبانه و کرد زبانهای سه زبانه دررشته مترجمی زبان انگلیسی [ Vol.3, Issue 1 - Winter Year 2015]
  • Montaseri.Ashraf کاوشی در نگرش معلمان باتجربه ایرانی زبان انگلیسی نسبت به مدل جدیدی از نظارت بر کار معلم [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]

N

  • Najafi.Maryam The Impact of Online Synchronous Language Learning and Gender on ESP Learners’ Vocabulary Learning and Language Learning Anxiety: A Mixed-Method Study [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]
  • Nasiri Moghaddam.Abdol-Majid مطالعه‌ی موردی ترجمه انگلیسی اصطلاحات در کتاب نخل خرما [ Vol.4, Issue 1 - Spring - Summer Year 2021]
  • Nazari.َAbolhassan تأثیر استفاده از مدل اِستاد یادگیری مشارکتی بر خودمختاری و نگرش زبان آموزان انگلیسی دبیرستان های ایران [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]
  • Nosratinia.Mania The Comparative Effect of Self, Peer, and Teacher Assessment in Speaking on EFL Learners' Autonomy [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]

P

  • Pajoohan Doost.Reza کاوشی در نگرش معلمان باتجربه ایرانی زبان انگلیسی نسبت به مدل جدیدی از نظارت بر کار معلم [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]
  • Parsa.Naser بررسی ترجمه تابلوهای عمومی استان کرمان [ Vol.5, Issue 1 - Spring - Summer Year 2022]

R

  • Rafiei Sakhaei.Sepideh Perceptions of Iranian EFL Learners on Teaching Effectiveness of Explicit and Implicit Grammar Instruction Methods [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]
  • Rahimiy.Ramin بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات ،ایجاد استنتاج، وتصویرسازی بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری [ Vol.4, Issue 1 - Spring - Summer Year 2021]
  • Rahmanpanah.Hossein نگاه اجمالی بر ترجمه شفاهی پی در پی [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Rashidi Nejad.Raziyeh خلاقیت و ترجمه ادبی: بررسی رابطه خلاقیت مترجمان و کیفیت ترجمه آنها [ Vol.4, Issue 1 - Spring - Summer Year 2021]
  • Rashidi.Naser آموزش لغات چند معنایی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی با استفاده از رویکرد معنای زیرساختی [ Vol.2, Issue 1 - Winter Year 2013]
  • Rostami Ravari.Mehdi بررسی میزان رضایت زبان آموزان از کلاسهای برخط در مقایسه با حضوری: چالشها و موانع [ Vol.4, Issue 1 - Spring - Summer Year 2021]

S

  • Sabzevari.Marziye پژوهش کیفی تکنیک های روش حمایتی (داربستی) متقابل بر دیدگاه زبان آموزان ایرانی از طریق سیستم مدیریت زبان اِل اِم اِس [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]
  • Sadeghi.Meghdad ارزیابی درک زبان آموزان ایرانی پیرامون اجرای عادلانه کلاس درس توسط معلمان: تمرکز بر مشکلات اصلی [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]
  • Saffari.Marzieh بررسی ترجمه تکیه کلا مها و اصطلاحاات پُرکننده در دو ترجمه از ناطور دشت [ Vol.1, Issue 2 - Spring Year 2012]
  • Salajegheh.Soory نقش زمان ارائه ی بازخورد صریح بر صحت ساختاری در زبان دوم [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Salami.Ali Challenging Gender Discourse and the Maternal in Society: An Analysis of Female Agency in Chimamanda Ngozi Adichie’s Americanah within the Framework of Irigaray’s Theory [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]
  • Salehi.Masoomeh The Relationship between Intelligence and Foreign Language Learning, and the Role of Practice [ Vol.1, Issue 1 - Winter Year 2012]
  • Salimi Beni.Shirin ارزیابی واحد درسی کارگاه ترجمه در دانشگاه آزاد اسلامی: مطالعه موردی کاربرد نظریه های ترجمه [ Vol.1, Issue 3 - Summer Year 2012]
  • Samimi. Fazlolah ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی : مرتبط به نظریه پایه [ Vol.5, Issue 1 - Spring - Summer Year 2022]
  • Seifaddini.Peyman رابطه بین تنظیم هیجان معلمان و آسودگی روانشناختی در کلاس های درس زبان انگلیسی: تمرکز بر رهیافت های های تنظیم هیجان [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Seifoori.Zohreh Perceptions of Iranian EFL Learners on Teaching Effectiveness of Explicit and Implicit Grammar Instruction Methods [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]
  • Shahabi.Hassan نقش زمان ارائه ی بازخورد صریح بر صحت ساختاری در زبان دوم [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Shahrokhi.Mohsen Intensification of Apology Strategies in Persian: A Politeness Perspective [ Vol.1, Issue 1 - Winter Year 2012]
  • Shahrokhi.Mohsen دانش منظورشناسی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی: تمرکز بر نشانه های سمعی-بصری و متنی [ Vol.4, Issue 1 - Spring - Summer Year 2021]
  • Shahrokhi.Mohsen آموزش زبان انگلیسی به روش تکلیف-محور برمبنای تکنولوژی در دوره های انگلیسی برای اهداف ویژه: تمرکز بر استراتژی های فراشناختی خواندن و درک مطلب در دانشجویان ایرانی [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Shahrokhi.Mohsen The Contribution of General Pragmatic and Pragmalinguistic Characteristics of Sarcasm to the Recognition of Online Sarcasm: A Qualitative Study [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]
  • Shareghi.Zahra سوالات درک مطلب در کتب درس زبان انگلیسی در دبیرستانهای ایران: دیدگاه تفکر انتقادی [ Vol.3, Issue 1 - Winter Year 2015]
  • Sharifian.Farzad ترجمه عبارتهای اعضای بدن: مورد "چشم" در فارسی [ Vol.1, Issue 1 - Winter Year 2012]
  • Sharifian.Farzad نظریه های زبانشناسی و مفهوم پردازی فرهنگی [ Vol.1, Issue 3 - Summer Year 2012]
  • Sheikhpour Ahandani.Somayeh بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات ،ایجاد استنتاج، وتصویرسازی بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری [ Vol.4, Issue 1 - Spring - Summer Year 2021]
  • Shekarian Behzadi.Akram ادغام فرهنگ خارجی در آموزش زبان انگلیسی: بررسی نگرش مدرسین و زبان آموزان ایرانی در محیط آکادمیک [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]
  • Sholeh.Mahnaz آموزش زبان انگلیسی به روش تکلیف-محور برمبنای تکنولوژی در دوره های انگلیسی برای اهداف ویژه: تمرکز بر استراتژی های فراشناختی خواندن و درک مطلب در دانشجویان ایرانی [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Soltani.Hasti Challenging Gender Discourse and the Maternal in Society: An Analysis of Female Agency in Chimamanda Ngozi Adichie’s Americanah within the Framework of Irigaray’s Theory [ Vol.6, Issue 1 - Spring - Summer Year 2023]

T

  • Tahami Zarandi.Laya رابطه بین تنظیم هیجان معلمان و آسودگی روانشناختی در کلاس های درس زبان انگلیسی: تمرکز بر رهیافت های های تنظیم هیجان [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Tajadini.Massoud پژوهش کیفی تکنیک های روش حمایتی (داربستی) متقابل بر دیدگاه زبان آموزان ایرانی از طریق سیستم مدیریت زبان اِل اِم اِس [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]
  • taki.saeed تأثیرداده های خروجی برداده های ورودی های بعدی در حیطه ی آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.3, Issue 1 - Winter Year 2015]
  • Taki.Saeed تاثیر ایدئولوژی بر ارائه وترجمه اخبار سیاسی در روزنامه های فارسی زبان در ایران و روزنامه های انگلیسی زبان در غرب [ Vol.1, Issue 3 - Summer Year 2012]
  • Talebinejad.Reza آموزش زبان انگلیسی به روش تکلیف-محور برمبنای تکنولوژی در دوره های انگلیسی برای اهداف ویژه: تمرکز بر استراتژی های فراشناختی خواندن و درک مطلب در دانشجویان ایرانی [ Vol.4, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2022]
  • Tavakoli.Mansoor زبان آموزان بعنوان دربانان ذهنیت مدرسان زبان انگلیسی: بررسی موردی شرایط دو کلاس درس [ Vol.1, Issue 3 - Summer Year 2012]

V

  • Vahid Dastjerdi.Hossein کنش گفتاری تبریک گفتن در فرهنگ های مختلف: جنبه های موقعیتی تبریک گفتن در زبا نهای انگلیسی، فارسی و عربی [ Vol.1, Issue 2 - Spring Year 2012]

Y

  • Yakhabi.Masoume تجزیه و تحلیل مقایسه ای تکنیکهای استدلالی بکار رفته در مقالات استدلالی نویسندگان انگلیسی و فارسی زبان [ Vol.2, Issue 1 - Winter Year 2013]

Z

  • Zarabi.Hamed بررسی تأثیر رابطه معلم - دانش آموز و دانش آموز - دانش آموز بر احساس کلاس درس از جامعه و مشارکت دانش آموزان در کلاس درس [ Vol.5, Issue 1 - Spring - Summer Year 2022]
  • Zarabi.Hamed بررسی تأثیر بازخورد اصلاحی شفاهی ضمنی و صریح بر توانایی گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: نقش تعاملی راهبرد خودتنظیمی [ Vol.5, Issue 2 - Autumn - Winter Year 2023]
  • Zare-ee.Abbas نوشتار بحث آکادمیک توسط فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان دوم: تفاوتهای جنسیتی [ Vol.2, Issue 1 - Winter Year 2013]
  • Zareie.Iraj اضطراب نگارش در میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی و ارتباط آن با تحمل ابهام: بررسی جنسیتی [ Vol.5, Issue 1 - Spring - Summer Year 2022]
  • Zarie.Gholamreza بررسی گفتمان مراسم خواستگاری از دیدگاه گفتمان شناسی انتقادی [ Vol.1, Issue 2 - Spring Year 2012]
  • Zarie.Gholamreza عدم توفیق در برقراری ارتباط، تهدیدی برای هویت شخصی [ Vol.1, Issue 3 - Summer Year 2012]
  • zavari.gholamabbas سخت ترین و ساده ترین ساختار زمان در زبان فارسی: فرآیندهای ترجمه زمان مضارع از زبان اول به زبان دوم و بالعکس [ Vol.3, Issue 1 - Winter Year 2015]