فهرست مقالات برحسب موضوع بازاریابی ورزشی
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - ارائه مدل بهبود مزیت رقابتی، اعتماد و نیات رفتاری نسبت به محصولات ورزشی در فروشگاههای ورزشی پیشرو در حوزه فناوری واقعیت افزوده (نمونه موردی: نسل Z)
رضا مرتاضی آزاده سیدعالی نژاد محمد جلیلوند -
دسترسی آزاد مقاله
2 - آزمون مدل درگیر شدن در ورزش بر اعتبار حامی در لیگ برتر فوتبال ایران با نقش تعدیلگر تناسب حامی-رویداد
امیر احمدی اکبر آفرینش خاکی طیبه زرگر -
دسترسی آزاد مقاله
3 - شناسایی شاخصهای پیشرو در تعیین ارزش طول عمر مشتری در ورزش
ماهرخ رجبی اصلی مژگان خدامرادپور مظفر یکتایار رشاد حسینی -
دسترسی آزاد مقاله
4 - طراحی الگوی تجارت الکترونیک در بازاریابی خدمات ورزشی
محمدحسین نفر شیوا ازادفدا علی محمد صفانیا الهه حیدیریان -
دسترسی آزاد مقاله
5 - تحلیل ویژگیهای شخصیتی برند ورزشکاران حرفهای در شبکه اجتماعی اینستاگرام
عابد محمودیان آکو ابراهیم فقی فرید گنجی هانیه غلامی -
دسترسی آزاد مقاله
6 - سنجش میزان تأثیرگذاری مزیت رقابتی در ورزش و جوانان
پروین محمدی پاکروان مجید سلیمانی غلامرضا شعبانی بهار -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تاثیر بازاریابی انگیزه گرا بر نیات رفتاری از منظر هواداران فوتبال بر حسب نقش تعدیلگر نوع دوستی
محمد سیوان نوری نوید مهتاب -
دسترسی آزاد مقاله
8 - مدلسازی ساختاری تفسیری مؤلفه های صحه گذاران ورزشکار
کاوه میرانی فرشاد تجاری نگار آرازشی -
دسترسی آزاد مقاله
9 - مدل اثربخشی هنر زیباییشناسی در فضاهای ورزشی بر اراده مشتری مبتنی بر بازاریابی حسی
مهنا کلوندی نوید مهتاب عاطفه تیموری -
دسترسی آزاد مقاله
10 - اثر هوشمندی رقابتی بر توسعه پایدار و عملکرد باشگاههای ورزشی استان کردستان
بهزاد ایزدی آرمان اله ویسی فرشته قادری -
دسترسی آزاد مقاله
11 - بررسی نقش پشیمانی از خرید و تجربه مشتری بر نیت رفتاری مشتریان با نقش میانجی مزیت رقابتی محصولات ورزشی
رضا مرتاضی آزاده سیدعالی نژاد محمد جلیلوند -
دسترسی آزاد مقاله
12 - تدوین استراتژی های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش با رویکرد توسعه پایدار
فاطمه اسماعیلی نژاد محمد سنایی عظیم صلاحی کجور -
دسترسی آزاد مقاله
13 - سناریوپردازی برند پوشاک ورزشی ایرانی در چشمانداز 1414: یکپارچگی و گسست زنجیره ارزش آفرینی
مهدی تکابی الهام مشکل گشا مینا مستحفظیان -
دسترسی آزاد مقاله
14 - ارائه مولفه های موثردرراهبرد استقلال مالی باشگاه ورزشی حرفه ای خصوصی
رضا نظری الهام مرادی آتوسا قاسمی نژاددهکردی -
دسترسی آزاد مقاله
15 - تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی پرمخاطب بر پذیرش تبلیغات و قصد حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی شهر اردبیل
ساجد پورحسن محبوب شیخعلی زاده یعقوب برزگر -
دسترسی آزاد مقاله
16 - طراحی الگوی معادلات ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی چریکی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران
نوید یزدانی کورش ویسی عبدالمهدی نصیرزاده سمیرا علی آبادی