بررسی نقش تعاملی جنسیت در رابطه شیوههای مدیریت کلاس درس، ادراک از جو مدرسه و اهمالکاری معلمان
محورهای موضوعی : آموزش و پرورش
سالار عبدالملکی
1
(دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان)
آیت قدوسی نزاد
2
(دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
ayatghodoosi@gmail.com)
نازنین میرزاخانی
3
(دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
n)
منیره صالح پور
4
(دانشجوی کارشناسی رشته مطالعات زنان و خانواده دانشگاه دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
yaldashahri@yahoo.com)
کلید واژه:
چکیده مقاله :