فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی نقش مسئولیتهای اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد) عبداله نعامی سیده شیما افتخاری سینجانی علی اکبر شهری مجارشین دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی تأثیر برنامهریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت غلامرضا خرمی احد محمودزاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - دستهبندی توانمندسازهای چابکی تأمینکنندگان در صنعت قطعهسازی خودرو مصطفی ضیائی حاجی پیرلو دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایرانخودرو) محمد محمودی میمند فاطمه شعبان نژاد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری سیامک فرخی علی یاوری جعفر بیک زاد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا) هما کاوسی کلجاهی حسین بوداقی خواجه نوبر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - مدیریت استراتژیک دانش در سازمان با رویکرد تکنولوژی اطلاعات ناصر فقهی فرهمند