• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره 21
  • شماره83 دوره21
  • 83
    شماره 83   دوره 21 زمستان 1403
    داوران این شماره
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی برای دانش‌آموزان تیزهوش مدارس دوره دوم ابتدایی
        معصومه قدمیاری کورش فتحی واجارگاه کامبیز پوشنه علی اکبر خسروی بابادی علیرضا عراقیه
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بازنمایی عدالت زیست بوم در بر نامه‌درسی جغرافیا؛ روایت‌های معلمان از آموزش تا کنشگری
        آرش  مهربان عبدالله  عزیزی جمال سلیمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - طراحی و اعتباریابی الگوی سیاستگذاری آموزش چندفرهنگی در نظام تعلیم و تربیت عمومی در ایران
        جعفر محرمی جواد  کیهان مریم سامری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - آسیب شناسی مدارس ایران بر دانش آموزان اتباع افغانستانی براساس تجارب زیسته آنان (مورد مطالعه: مدارس غیر دولتی شهرستان شاهرود)
        مبینا  غربا عليرضا صادقي غلامرضا یادگارزاده مصطفی قادری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - شناسایی و اعتبارسنجی الزامات اجرای درس‌پژوهی بومی در نظام آموزش و پرورش ایران
        ام البنین احمدی حاجی مرجان کیان سیده هما عقیلی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تحلیل پدیدار شناسانه ادراک و تجربه¬ی زیسته¬ی معلمان از حضور راهبران آموزشی- تربیتی در کلاس درس
        محمد حسین زارعی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - شناسایی ویژگی‌های ارزشیابی خلاقیت پرور: مطالعه‌ای فرا ترکیب
        سید عباس رضوی سیده هدی مستطابی علی بیرمی پور
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - چرایی اُفت تحصیلی در درس ریاضی از منظر دانش آموزان: یک مطالعه کیفی
        سعیده شریف آرزو غفوری کیوان صالحی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - برنامه درسی کارآفرین‌محور (مرور نظام مند بر مطالعات انجام شده داخلي در سه دهة اخیر)
        محمدرضا تنگلی فاطمه طاهرپور حسین شکوهی فرد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - تأثیر محیط یادگیری مشارکتی برخط مبتنی بر روش گروهی همتایان در دستیابی دانش¬آموزان به سطوح حیطه¬های یادگیری در درس علوم
        فاطمه خالوندی فخرالسادات  نصیری ولیک بنی نرگس عسکری
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود