فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی تاثیر اعتماد، اعتقادات مذهبی و نوجویی مصرفکننده بر تمایل به خرید اینترنتی لباسهای پوشیده (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی نورا) امیرحسین حاجی نصیری احمد راه چمنی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - اصول تفسیرقراردادها درحقوق ایران، اسلام وکنوانسیون بیع بین المللی کالا فرمان صفری محبوبه عبدالهی حسن حیدری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تحلیل استراتژیک برند دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بر مبنای مدل SWOT با رویکرد غربالگری فازی زهرا بلوک یزدی محمد رضا دهقانی اشکذری