• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 14
  • شماره50 دوره14
  • 50
    شماره 50 دوره 14 تابستان 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - پتانسیل سنجی توسعه پهنه های آموزشی سبز باتاکید بر توسعه پایدار(مطالعه موردی: منطقه ۲ شهر تهران)
        مریم رباطی فری ناز یونسی سیدمسعود منوری
        10.30495/ums.2022.20837
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - شناسایی عوامل اثرگذار بر مشارکت نهاد خانواده در سیاست‌گذاری‌های فرهنگی- تربیتی در کلانشهر تهران(مطالعه مناطق 2 و 12)
        محدثه فدایی سیدرضا صالحی امیری محمود مهر محمدی محمد مهدی ذوالفقار زاده کرمانی
        10.30495/ums.2022.20838
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مطالعه نقشه‌های شناختی پیرامون ادراک فضای سالمندان (مطالعه موردی: خانه سالمندان کهریزک)
        فرناز چراغی فر حسین سلطان زاده هادی قدوسی فر
        10.30495/ums.2022.20839
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - سنجش میزان بهره‌مندی شهروندان از حق بر شهر(نمونه موردی: شهر قزوین)
        فهیمه شکوه فر زهره داودپور وحید بیگدلی راد
        10.30495/ums.2022.20840
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تحلیل روابط مدیریت شهری با مسئولیت‌پذیری از دیدگاه گردشگران (مطالعه موردی: شهر مشهد)
        رویا شاددل عزت الله مافی مریم رجبی
        10.30495/ums.2022.20841
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تأثیر ادراک عدالت، هوش هیجانی و سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی درون سازمانی کارکنان شهرداری شهر قدس
        سکینه لطافت رسول کریمی طاهر
        10.30495/ums.2022.20842
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود