فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانههای اجتماعی (مورد مطالعه: آگهیهای پوشاک در اینستاگرام) مهسا بقایی داتیس خواجه ئیان محمد رحیم اسفیدانی 20.1001.1.22285067.1402.29.89.1.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه زهره دشتی شاهرخ وحید خاشعی سید سروش قاضی نوری امیر اصلانی افراشته 20.1001.1.22285067.1402.29.89.2.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب سید انوشیروان مجدزاده سنجر سلاجقه امین نیک پور محمد جلال کمالی 20.1001.1.22285067.1402.29.89.3.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - آسیب شناسی فرآیند انتصاب و ارتقاء کارکنان بانک رفاه کارگران استان تهران عاطفه رئیسی سراج الدین محبی کرم اله دانشفرد 20.1001.1.22285067.1402.29.89.4.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارائه چارچوبی برای شناسایی و تحلیل پیشرانهای موثر بر آینده صنعت خردهفروشی با تمرکز بر عوامل انسانی (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپر فامیلی) علی محقر محمد حسن ملکی سیدمیلاد سیدجوادین 20.1001.1.22285067.1402.29.89.5.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد) محبوبه نوری نسب سید کامران نوربخش فریده حق شناس کاشانی 20.1001.1.22285067.1402.29.89.6.7