بررسی تاثیر استفاده از چند رسانه ای آموزشی طراحی شده براساس اصول بارشناختی بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی
محورهای موضوعی : روان کاوی، روان پویشی، روان شناسی شناختی و بهداشت روانمحمد زارع 1 , راحله ساریخانی 2 , جواد مهربان 3
1 - عضو بشاگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر
2 - عضو باشگاه پژوهشگران ونخبگان دانشگاه آزاداسلامی واحد ملایر
3 - کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی
کلید واژه:
چکیده مقاله :