فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - تحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا حسن بشیر جواد صبوری کزج 10.30495/mediastudies.2022.64049.1421 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بازنمایی هویت ایرانی در سریال پرمخاطب هزاردستان با رویکرد تحلیل نشانه شناختی سیدرضا هاشمی زاده منشادی افسانه مظفری علی دلاور 10.30495/mediastudies.2022.52829.1296 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی دیبا هاشمی فشارکی رضا ابراهیم زاده اکبر اعتباریان البرز قیتانی 10.30495/mediastudies.2022.60970.1389 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بازنمایی کووید 19 در پلتفرم تلگرام خبرگزاری صداوسیما و رقبای فارسیزبان ماهوارهای آن جواد صادقی ابراهیم فتحی مهر داد پشاآبادی 10.30495/mediastudies.2022.65319.1434 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای حسین زارع وحید شجاعی محمد حامی بهاره سلیمانی تپه سری 10.30495/mediastudies.2022.52523.1290 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام) مسیح بهراد محمدرضا رسولی اکبر نصرالهی 10.30495/mediastudies.2022.52769.1295 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - موانع تمایل سرمایهگذاران به سرمایهگذاری در برنامههای تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) علی اصغری صارم مهدی بهادریان 10.30495/mediastudies.2022.63074.1409 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانههای اجتماعی علی غیاثیان عطاالله ابطحی ندا سلیمانی علی عامری 10.30495/mediastudies.2022.56163.1333