• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 16
  • شماره64 دوره16
  • 64
    شماره 64 دوره 16 تابستان 1404

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مقایسه اثربخشی درمان راه حل محور و بهزیستی درمانی بر خودکارآمدی والدگری و تاب آوری مادران دارای فرزند مبتلا به سلیاک (با تاکید بر فرهنگ)
        یکتا عکافیان سید حمید آتش پور هادی فرهادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - نقش میانجی پریشانی روانی در رابطۀ بین بدرفتاری دوران کودکی و تعارض در رابطۀ والد- فرزند با اقدام به خودکشی زنان مناطق کمتر برخوردار در بستر فرهنگی
        مهدی شمالی احمدآبادی عاطفه برخورداری احمدآبادی آسیه  شهنواز خالقدادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری و مولفه های اجتناب شناختی دانش آموزان دختر پرخاشگر با تاکید بر بستر فرهنگی
        ستاره  عیدی زاده رضوان همایی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - واکاوی بسترهای زمینه¬ساز فرهنگی جراحی زیبایی با طرحواره ناسازگاری خودگردانی در زنان
        مرضیه شهریاری معصومه باقری بانو بیگی ملک آباد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تجربه زیسته زنان مطلقه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ره از طلاق در بستر فرهنگی جامعه ایران
        سلیمه قارونی فردی فرنگیس دمهری پروانه محمدخانی آزاده ابویی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و کیفیت زندگی زنان با اختلال سوگ طولانی از منظر فرهنگی
        علیرضا مفتاحی سوزان امامی پور فریبا  حسنی محمود  شفیع زاده
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود