فهرست مقالات
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته
رضا کوچک پور نصفی حمیدرضا سعیدنیا حمید سعیدی رحیم محترم قلاتی -
دسترسی آزاد مقاله
2 - ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران
ندا اصلانی لیلا آندرواژ کیومرث آریا -
دسترسی آزاد مقاله
3 - ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین
محمدحسین روشن ضمیر محمدعلی کرامتی صفیه مهری نژاد آزاده مهرانی -
دسترسی آزاد مقاله
4 - ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریهپردازی دادهبنیاد
سیدشاهین حسینی مجید فتاحی سعید صفاریان همدانی -
دسترسی آزاد مقاله
5 - شناسایی شاخصها، مولفهها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرفکنندگان کالاهای لوکس
سپیده نجفی مهدی زکی پور مجتبی امیری مجد -
دسترسی آزاد مقاله
6 - طراحی مدل بازاریابی عصبی با رویکرد نگرش رفتار مصرف کننده در صنعت بانکداری
مریم خضری یزدان شیرمحمدی علیرضا میرعرب بیگی -
دسترسی آزاد مقاله
7 - بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها
فریبا احمدی امیر آبادی ملیحه علی فری زهرا هنرمندی