فهرست مقالات برحسب موضوع بازاریابی
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها
فریدون امیدی بهزاد جعفری قاسم رکابدار -
دسترسی آزاد مقاله
2 - رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان
ریحانه خیزاب محمدرضا حسینی زینب منتظری -
دسترسی آزاد مقاله
3 - تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی
مجتبی مالکی علی اکبر جوکار -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی تاثیرات تجربه برند، تصویر برند و اعتماد برند بر دلبستگی برند و قصد خرید (مورد مطالعه : مصرف کنندگان گوشی های آیفون در ایران)
زینب السادات طباطبائی یگانه -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله
بزرگمهر خاندوزی علی عرب -
دسترسی آزاد مقاله
6 - اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال
بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی -
دسترسی آزاد مقاله
7 - نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی
لیلا آندرواژ زهرا سکینی -
دسترسی آزاد مقاله
8 - رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی
محمد حسین صالحی پرویز سعیدی مریم بخاراییان -
دسترسی آزاد مقاله
9 - ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز
یعقوب اکابر وحید فتاحی سرند جبرئیل مرزی علمداری -
دسترسی آزاد مقاله
10 - تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاههای پرورشاندام مشهد
سید محمد حسین حسینی روش امیر مقدم -
دسترسی آزاد مقاله
11 - ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن
لیلا اندرواژ آزاده تاج امیر محمد حسین پور -
دسترسی آزاد مقاله
12 - نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای
محمد حسن زاده محمد حقیقی علی صالحی -
دسترسی آزاد مقاله
13 - تأثیر تعداد ورودی گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله
مهدی نوراللهی سلامت سیدحمید خداداد حسینی -
دسترسی آزاد مقاله
14 - بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی
سید رسول حسینی حسین عسگری عمار مقدس شرق -
دسترسی آزاد مقاله
15 - بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان
فرزاد آسایش رضا بالو -
دسترسی آزاد مقاله
16 - تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرفکننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرفکننده (مطالعه موردی: برند اپل)
مریم تقوایی یزدی پانته آ پارت -
دسترسی آزاد مقاله
17 - طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت
فرشید نمامیان علی میر فخرالدین معروفی علیرضا مرادی -
دسترسی آزاد مقاله
18 - درک محیط بازاریابی دیجیتال با KPI و تجزیه و تحلیل وب در محیط خدمات سلامت.
ندا کاوسى -
دسترسی آزاد مقاله
19 - عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست
یاسان اله پوراشرف عطا اسلامی ابوافضل فردوسی -
دسترسی آزاد مقاله
20 - تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
هادی قدیمی حسین وظیفه دوست ,وحیدرضا میرابی -
دسترسی آزاد مقاله
21 - ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو
علی اصغر پورتیمور سهیلا زرین جوی الوار فریدون امیدی -
دسترسی آزاد مقاله
22 - بررسی تاثیر برنامهریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان
مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان -
دسترسی آزاد مقاله
23 - بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت، تصویر برند و قصد خرید مشتری
حبیبه نظری الهام فاضلی ویسری -
دسترسی آزاد مقاله
24 - تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
رضا بالو الناز مهران فرزاد آسایش علی رضا روستا -
دسترسی آزاد مقاله
25 - بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
نظاره کرد پرویز سعیدی روح اله سمیعی سامره شجاعی -
دسترسی آزاد مقاله
26 - نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد)
پیمان ولی پور مریم سیاری -
دسترسی آزاد مقاله
27 - واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو)
حسین خورشیدوند منصور ترکیان تبار فرزاد آسایش -
دسترسی آزاد مقاله
28 - رابطه بین حمایت نرمافزاری از توانائیهای شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ
فاطمه هوشنگی الهه معصومی -
دسترسی آزاد مقاله
29 - شناسایی الگوهای ذهنی مصرفکنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی
رامین باقری مهدی نعیمی نظام آباد عبدالعزیز پقه -
دسترسی آزاد مقاله
30 - ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری
نصرت اله شادنوش محمد علی کرامتی معصومه غفوری -
دسترسی آزاد مقاله
31 - استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی
غلامرضا الهی پرویز سعیدی جمادوردی گرگانلی دوجی مریم بخاراییان -
دسترسی آزاد مقاله
32 - تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی
محمد هادی عسگری مهران فاضلی ویسری -
دسترسی آزاد مقاله
33 - ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی -
دسترسی آزاد مقاله
34 - عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
احسان صفائی سید مرتضی غیور باغبانی مرتضی رجوعی تکتم پیش فنگ -
دسترسی آزاد مقاله
35 - تاثیر فعالیتهای رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد
پیمان ولی پور پروین رحمانپور -
دسترسی آزاد مقاله
36 - تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی
عباس پاپی فریدون امیدی سهیلا زرین جوی الوار -
دسترسی آزاد مقاله
37 - تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده
سیده عالمه حسینی پیمان ولی پور -
دسترسی آزاد مقاله
38 - اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای
زهرا محمدزاده اماموردیخان علیرضا فرخ بخت فومنی رحمتعلی صابری حقایق -
دسترسی آزاد مقاله
39 - رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی
رسول آروین حامد محمدی نژاد حسن رمضانی صبور -
دسترسی آزاد مقاله
40 - شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری خوراک در شهر یزد
امید بیات -
دسترسی آزاد مقاله
41 - مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری)
مهدی نعیمی نظام آباد حسین وظیفه دوست -
دسترسی آزاد مقاله
42 - الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد
مهرداد مختارپور فرشته لطفی زاده سیاوش احمدی چهره برق فرید طاهری کیا -
دسترسی آزاد مقاله
43 - تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
عباس قائدامینی هارونی مهرداد صادقی ده چشمه سمانه کلدانی غلام رضا مالکی فارسانی -
دسترسی آزاد مقاله
44 - بررسی اثربخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژیهای کسب و کار در صنایع غذایی ایران
جاوید احمدی فرزانه خلیلی -
دسترسی آزاد مقاله
45 - تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا
علی اصغر نگهداری حسین جنتی فر پیمان غفاری آشتیانی حسین شیرازی -
دسترسی آزاد مقاله
46 - راهبردهای توسعه حملونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابتپذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور
سروش عروجی محمد حسین شوکت پور -
دسترسی آزاد مقاله
47 - طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی
امید زنگنه مهدی محمودزاده واشان حسین حکیم پور محمد محمدی -
دسترسی آزاد مقاله
48 - تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان
فریدون امیدی -
دسترسی آزاد مقاله
49 - تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار
فاطمه رضائی راد محمدباقر پورنجف زاده اردکانی -
دسترسی آزاد مقاله
50 - بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
ریحانه خیزاب مریم رستمی جام خانه مجید نصیری راضیه خیزاب -
دسترسی آزاد مقاله
51 - تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی
مریم رحمانی منش بدری شاه طالبی -
دسترسی آزاد مقاله
52 - تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر)
فریدون امیدی آزاده سنجوری -
دسترسی آزاد مقاله
53 - اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی بر عملکرد صادراتی در کسبوکارهای صنعت سنگ ایران
بهزاد لاله زاری مصلی هادی ثنائی پور محمودرضا چراغعلی محمد شریف شریف زاده -
دسترسی آزاد مقاله
54 - طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی
سید محمد صادق شعاعی آستانه امیر رحیم پور علی حسین زاده -
دسترسی آزاد مقاله
55 - عوامل حیاتی مؤثر بر اعتماد پس از استفاده و تأثیر آن بر قصد استفاده مستمر شهروندان از خدمات الکترونیکی در آزمایشگاههای تهران
غلامرضا سلیمانی مهناز بهرامی کیا -
دسترسی آزاد مقاله
56 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین
ندا زرین نگار محسن نجفی زینب اخوان ژیان کیومرث مولادوست -
دسترسی آزاد مقاله
57 - طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
محمد تقی امینی فائزه ظریف محمدرضا مشایخ سید موسی خادمی -
دسترسی آزاد مقاله
58 - فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی
کاظم مهری مهرداد رحیمیان بهمن قارداشی -
دسترسی آزاد مقاله
59 - اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان)
سعید آقاسی مسعود مختاری کرچگانی محمدرضا دلوی اصفهان -
دسترسی آزاد مقاله
60 - اولویتبندی ابعاد و مؤلفههای کارآفرینیاخلاقی از منظر ارزشهای اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
عباس رضاشاطری سهیلا خدامی پرویز سعیدی -
دسترسی آزاد مقاله
61 - ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
علیرضا فرهادی کوتنایی شایسته واردی اسدالله مهرآرا حمید آزادی ریکنده -
دسترسی آزاد مقاله
62 - واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
ابراهیم خادمی وحید میرزایی باقر رستمی ایمان مدبری -
دسترسی آزاد مقاله
63 - بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند
جبرئیل مرزی علمداری محمد حسن حدادی میرزا علی صبوری نیا -
دسترسی آزاد مقاله
64 - طراحی مدل ارتباطات دیجیتال بازاریابی در صنعت تلهکام با رویکرد آمیخته اکتشافی
سعید آقاسی -
دسترسی آزاد مقاله
65 - شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
غلامرضا شهبازی سلیمان ایرانزاده باقر عسکرنژاد نوری -
دسترسی آزاد مقاله
66 - خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکههای اجتماعی
فریبا رحمتی پیمان ولی پور -
دسترسی آزاد مقاله
67 - شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران
سید نواب حسینی منش پرویز سعیدی روح اله سمیعی -
دسترسی آزاد مقاله
68 - بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
مجتبی رضوانی مهرداد متانی محمدرضا باقرزاده علی فلاح -
دسترسی آزاد مقاله
69 - بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکتهای دانشبنیان
مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان