فهرست مقالات
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - طراحی مدل ارتباطات دیجیتال بازاریابی در صنعت تلهکام با رویکرد آمیخته اکتشافی
سعید آقاسی -
دسترسی آزاد مقاله
2 - ارائه الگوی همآفرینی ارزش در برند سازی خانوادگی مبتنی بر سرمایه اجتماعی
مهشید نورعلی حمیدرضا سعیدنیا زهرا علیپور درویشی -
دسترسی آزاد مقاله
3 - تاثیر استراتژی تمایز و رهبری هزینه بر رابطه مسئولیت اجتماعی با میزان و پایداری سود تقسیمی شرکت ها
مجید مرادی محمد کاظم سبزی -
دسترسی آزاد مقاله
4 - طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
محمد تقی امینی فائزه ظریف محمدرضا مشایخ سید موسی خادمی -
دسترسی آزاد مقاله
5 - طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی
یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبداله نعامی لیلا کریمیان -
دسترسی آزاد مقاله
6 - ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
علیرضا فرهادی کوتنایی شایسته واردی اسدالله مهرآرا حمید آزادی ریکنده -
دسترسی آزاد مقاله
7 - الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد
مهرداد مختارپور فرشته لطفی زاده سیاوش احمدی چهره برق فرید طاهری کیا -
دسترسی آزاد مقاله
8 - طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی
امید زنگنه مهدی محمودزاده واشان حسین حکیم پور محمد محمدی