فهرست مقالات برحسب موضوع بازاریابی
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران
سیده فاطمه حسینی خرمی رسول عسگرپور -
دسترسی آزاد مقاله
2 - ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی
علی اصغر پورتیمور سهیلا زرین جوی الوار الهه ناصری -
دسترسی آزاد مقاله
3 - روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان
سید رسول حسینی عمار مقدس شرق مهدی غفوری فرد احسان محمدی باجگیران -
دسترسی آزاد مقاله
5 - آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران
هادی حدادی سیدمحمدرضا مشهورالحسینی صدیقه محمدی -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی)
حمید پور احمدی هوشمند پروانه گلرد حسین بوداقی خواجه نوبر رضا رستم زاده -
دسترسی آزاد مقاله
7 - طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی
مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی -
دسترسی آزاد مقاله
8 - تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی
محمدهادی عسگری نادیا منتظری میترا صدوقی -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین
محمدهادی عسگری علی عینی -
دسترسی آزاد مقاله
10 - بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند)
سمیرا شاه منصوری -
دسترسی آزاد مقاله
11 - ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی
عطیه مرادی حسین وظیفه دوست -
دسترسی آزاد مقاله
12 - بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاههای اینترنتی
زهره مستوفی فر -
دسترسی آزاد مقاله
13 - تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی
محمدشعیب علامی محمدهادی عسگری -
دسترسی آزاد مقاله
14 - بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند
عباس قائدامینی هارونی مهرداد صادقی سمانه کلدانی غلام رضا مالکی فارسانی -
دسترسی آزاد مقاله
15 - کشف و تحلیل انواع خصومت مشتریان در صنعت خودروسازی ایران
علی اصغر پورتیمور سهیلا زرین جوی الوار فریدون امیدی -
دسترسی آزاد مقاله
16 - بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها
میلاد بخشی عباس اسدی کامبیز حیدرزاده -
دسترسی آزاد مقاله
17 - بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران)
فتانه علیزاده مشکانی پریما خان بابائی مرتضی هنرمند عظیمی ناصر آزاد ناصر فقهی فرهمند -
دسترسی آزاد مقاله
18 - ارتباط خودسازگاری و دلبستگی برند با نقش تعدیلکنندگی نیاز به منحصربهفردبودن بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان گوشیهای تلفن همراه در اصفهان)
علیرضا نعلچی کاشی الناز پرویزی نیا