• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 5
  • شماره2 دوره5
  • 2
    شماره 2 دوره 5 تابستان 1403

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - الگوی مدیریت منابع انسانی در مدارس استان سیستان و بلوچستان
        ام البنین  فنودی یوسف مهدی پور حسین مومنی مهموئی علی حسین زاده
        https://doi.org/10.30495/EHR.1403.1103504
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارائه الگوی ظرفیت سازی نهادی در زمینه ی خط مشی گذاری مشارکت شهروندی در حوزه ی محیط زیست : رویکرد مدیریت سبز منابع انسانی
        پوریا  سالاریان طیبه عباسی حسن رنگریز
        https://doi.org/10.30495/EHR.1403.1104839
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - الگوی از پیشایندهای مشارکت شغلی در سازمان های دولتی با رویکردی فراترکیب
        علی سهیل زاد صادق فیض اللهی
        https://doi.org/10.30495/EHR.1403.926975
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - طراحی الگوی توسعه حرفه‌ای مدیران آموزش و پرورش منطقه 4 تهران براساس آموزش مجازی
        ناهید اقوامی پناه معصومه اولادیان ابوالقاسم دلخوش کسمایی
        https://doi.org/10.30495/EHR.1403.926935
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - اعتبارسنجی الگوی رهبری تحول دیجیتال در آموزش دانشگاه علوم پزشکی البرز
        پریسا جلالی مهتاب سلیمی مژگان نینوائی پریسا ایران نژاد
        https://doi.org/10.30495/EHR.1403.927109
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی رابطه بین جو سازمانی و رفتار نوآورانه با توجه به نقش میانجی خلاقیت کارکنان
        مرضیه حیدری زهرا زارعی معصومه نجفی رویا هاشمی
        https://doi.org/10.30495/EHR.1403.927074
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود