اثر بخشی الگوی تدریس مبتنی بر پرورش خلاقیت ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دختر
محورهای موضوعی : آموزش و پرورشعفت السادات مهدی زاده 1 , فریبا کیانی 2 , محمدرضا خدابخش 3 , خدیجه فولادوند 4 , صادق حاجی زاده نداف 5
1 - دکتری مدیریت آموزشی عالی دانشگاه علامه طباطبایی تهران
2 - دکتری روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران
3 - دکترای روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی
4 - دکتری روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران
5 - کارشناسی ارش دانشگاه صنعتی مال اشتر تهران
کلید واژه:
چکیده مقاله :