فهرست مقالات
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - سنجش ﺗﺎﺛﯿﺮ آﻣﻮزﺵ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺍز ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺟﺬب دﺍﻧﺶ ﻭ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ کارکنان ﻫﻤﮑﺎﺭﺍﻥ ﺳﯿﺴﺘﻢ
امیرعباس فرهمند سارا بینایی زاده -
دسترسی آزاد مقاله
2 - ارائه مدل اندازهگیری مسئولیت اجتماعی در بانک تجارت با رویکرد برندمحوری
رضا جعفری افشار سید عباس حیدری -
دسترسی آزاد مقاله
3 - طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران
نیکا حبیبی اعظم رحیمی نیک فریده حق شناس کاشانی -
دسترسی آزاد مقاله
4 - ارائه مدلی برای رضایت عوامل و منابع انسانی و مشتریان کسب و کار در شهر هوشمند پایدار
علی صفرزاده قاسمعلی بازایی مهدی فقیهی -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی آثار شبکه های اجتماعی و رفتار اجتماعی بر کسب و کارهای الکترونیکی (مبتنی بر تجارب حاصل از دوران همه گیری کووید-19)
نسرین غریبی سید کامران یگانگی بهنوش جووری -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی
مهرداد قیاسی سیده معصومه غمخواری محسن شربتیان حمید پوربابا -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تجزیه و تحلیل رابطه سرمایه فکری و عوامل توان رقابتی (تغییرات بازده دارایی و فروش شرکت)
مهدی گودرزی علی اکبر چهارمحالی احسان رحمانی نیا هاشم نیکومرام محسن امینی خوزانی -
دسترسی آزاد مقاله
8 - شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی
سید شهاب موسوی محمود سمیعی نصر فرهاد حسین زاده لطفی -
دسترسی آزاد مقاله
9 - ارائه طرح مالیات کربن برای صنعت خودروسازی ایران
هادی نجفیان حبیب اله جوانمرد احمد سرلک -
دسترسی آزاد مقاله
10 - مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی)
بهمن نقدی عبدالله نعامی ناصر آزاد محمد نصراله نیا