فهرست مقالات برحسب موضوع مدیریت بازرگانی
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تأثیر کارکردهای فرهنگی رسانه ملی بر تقویت نهاد خانواده
سیدحمیدرضا منتظری پور گیتا علیآبادی -
دسترسی آزاد مقاله
2 - تاثیر سرمایه اجتماعی مدیریتی بر ریسک ورشکستگی با تاکید بر مالکان نهادی منفعل (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
محمدرضا عباسی استمال پریا عظیمی -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بررسی تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراکشده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ)
سعید لندران اصفهانی هادی نصوحی دهنوی -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر)
مصطفی منشی فرزاد آسایش -
دسترسی آزاد مقاله
5 - طراحی الگوی تعیین تعهد درآمدی شهرداری تهران با رویکرد سرمایه گذاری و مشارکت
محمود احمدی شریف ابوالقاسم یوسف سلطانیه -
دسترسی آزاد مقاله
6 - طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبدالله نعامی لیلا کریمیان -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب")
محمود احمدی شریف جاهد سعدانی -
دسترسی آزاد مقاله
8 - بررسی مشکلات اقتصادی و جهان بینی بر ستیزه جویی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: محصولات شرکت پارس خزر)
اسماعیل اکبری شبخوسلاتی الهام فریدچهر مجید احمدی -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر بازدید مجدد، قصد خرید مجدد و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایتمندی مشتریان در خرید آنلاین لوازم بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی: سایت لوازم آرایشی ماهلند)
فهامه فرح بخش -
دسترسی آزاد مقاله
10 - ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار
علیرضا وحیدی فر الهام فریدچهر مجید احمدی -
دسترسی آزاد مقاله
11 - بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران
نادر نقی زاده خوئی نگار معتمدی حمیدرضا وزیری گهر -
دسترسی آزاد مقاله
12 - بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی
رباب عزیزخانی فرشته سپهر زهره میرحسینی سعید غفاری -
دسترسی آزاد مقاله
13 - بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد
سیده روناک خوش روش آستانه محمود احمدی شریف -
دسترسی آزاد مقاله
14 - تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر نواوری مدل کسب و کار با نقش میانجی مشروعیت سازمانی
مژگان طاهرنژاد داریوش جمشیدی عبدالعلی جلالی -
دسترسی آزاد مقاله
15 - تأثیر مؤلفههای کیفیت خدمات و ارزش درک شده مشتری از طریق اعتماد ایجاد شده به ارائهدهندگان خدمات در منازل (تحویل شخصی) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی پیک های اسنپ)
فیروزه حاجی علی اکبری -
دسترسی آزاد مقاله
16 - طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران)
الهام فریدچهر ثریا فتح اللهی نادر غریب نواز وحیدرضا میرابی -
دسترسی آزاد مقاله
17 - ارتباط بین مدیریت سود مبتنی بر فعالیتهای واقعی و استراتژیهای مالیاتی با تأکید بر نقش هزینههای نمایندگی
رعنا جلیل پور پرنیاء یونس بادآور نهندی شهلا عباس زاده -
دسترسی آزاد مقاله
18 - بررسی نقش رفتار بشردوستانه و مدیریت سرمایه در گردش بر روابط بین فاکتورهای راهبری شرکتی و رشد فروش
محمدعلی راضی محسن امینی خوزانی محمد نوروزی -
دسترسی آزاد مقاله
19 - بررسی تأثیر تجارت الکترونیک و هزینههای تحقیق و توسعه بر توسعه اقتصادی کشورهای منتخب خاورمیانه
سامان اطهری تیمور محمدی -
دسترسی آزاد مقاله
20 - بررسی جامعه شناختی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه : بانک های انصار شهر کرمان)
کمال جوانمرد -
دسترسی آزاد مقاله
21 - ارتباط بین سرمایهگذاری غیرعادی و عملکرد در مراحل مختلف چرخه عمر شرکتها (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
محمدرضا عباسی استمال یلدا حسن پور -
دسترسی آزاد مقاله
22 - تاثیر چابکی سازمانی و رابطه بین قابلیت های تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت
فیروزه قاسم -
دسترسی آزاد مقاله
23 - تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیهای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکههای اجتماعی
منیژه حقیقی نسب زهره دمیرچی مائده قاسمی -
دسترسی آزاد مقاله
24 - بررسی تأثیر شیوههای الکترونیکی بازاریابی دهانبهدهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)
مسعود صمدزاده ستاره اخوان -
دسترسی آزاد مقاله
25 - رشد تجاری کسب و کار ، قدرت کمیته حسابرسی و جستجوی حسابرسی: نقش تعدیلکننده خودشیفتگی مدیرعامل
زینت کرامتی معز -
دسترسی آزاد مقاله
26 - تأثیر قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین المللی با توجه به نقش میانجی جهت گیری بازار محور و جهت گیری راهبر بازار
هادی ابوالفتحی سیده سکینه منتظری -
دسترسی آزاد مقاله
27 - تأثیر آمیختهی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطهگریِ ارزش ویژهی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان)
سید احمد مرتضوی نیر احسان احد مطلقی -
دسترسی آزاد مقاله
28 - ویژگیهای هیئتمدیره، ریسک عملیاتی و ریسکپذیری شرکت
زکیه خسروانی مهر -
دسترسی آزاد مقاله
29 - بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران
مهران معصومی کیان ارزو یگانه